sobota, 5 maja 2018

Choinka 2018 - Kwiecień :)

Witajcie Kochani :)

Za oknem dzieją się cuda słoneczne, majówka rozpieszcza  cudowną,
 letnią pogodą a ja z lekkim poślizgiem przychodzę do Was 
z kwietniowym podsumowaniem choinkowej zabawy.
Jak zawsze zachwycacie pomysłami, wykonaniem i wyobraźnią:)

W tym miesiącu powstało aż 29 wyjątkowych i przepięknych prac, 
które z ogromną przyjemnością prezentuję, jak zawsze 
w poniższej galerii.

Choinka 2018 - Kwiecień

1. Ania O
2. KasiaP
 3.AngelikaM
 4. Hanulek
5. Marysia
6. Agata Baran
7. Ania Iwańska
7. Renia
 8. Ewa Gawlik
9. Elżbieta K
10. Monika ML
11. Donka66
 12. Doriss
13. Ola Ż
14. Czarna Dama
15. Splocik
16. Iwona
17. Ivona
18. Elunia
19. Carpediem 30
20. Margonitka
21. Dendrobium
22. Malgosia Zoltek
23. Nulka
24.Kgosia
25. Ula-Myszula
 26. Tina J
27. Karolina
28. Damar
 29. Fejferek

Osobiście  w kwestii choinkowej poległam w kwietniu z kretesem.
Dumna jestem jednak, że tyle pięknych prac stworzyłyście 
i w tak licznym gronie zakończyłyśmy ubiegły miesiąc:)
Zapraszam do podziwiania galerii a poniżej "żabka" do majowego linkowania.
Serdeczności słoneczne :)
Kasia


27 komentarzy:

  1. Jakie piękne prace, dobrze że nie trzeba wybierać najładniejszej, bo nie sposób by było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spora różnorodność, wszystkie prace śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna galeria ,a domek Kogosi przesłodki :))) Pozdrawiam Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna galeria, wspaniałe prace. Kasiu ja już drugi miesiąc jak poległam ale nadgonię kiedyś:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne świąteczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło nacieszyć oczy takimi pięknościami, a ile inspiracji...
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja Kasiu. U mnie oczywiście domek Gosi nadal na pierwszym miejscu.
    Dziękuję za organizację zabawy, super zestawienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafciki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, mnóstwo pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace! Ależ niektórzy mają talenta!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo świątecznie się zrobiło, nadziwić się nie mogę, jakie piękne dzieła powstały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pełna podziwu dla dziewczyn. Ja nie umiem się zorganizować

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze mieć choinkę z tymi wszystkimi cudeńkami!! To by dopiero była mega choinka! Cudo, a nie choinka :))
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieki ,ze pokazalas moja prace :)
    Nie podlinkowalam bo nie wiedzialam gdzie czekalam cierpliwie na Twoj post z Twoja praca bo myslalam ,ze tam bedzie "zaba".Pozniej mialam odwiedziny Rodzicow :):) i nie bylo czasu na zagladanie.
    Teraz majowa ropuszke widze i juz nie przegapie :)
    Sliczne prace ,musze nadrobic ich przeglad :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam inwencję i wykonanie. Piękne prace! Mnie się nie udało w kwietniu... ale w maju nie odpuszczę i już igłą dłubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace dziewczyny zrobiły :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ mnóstwo prac, i jaka różnorodność! Piękne wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne prace a na mojowe spoznilam sie z linkowaniem, moja choinkowa praca na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy moge jeszcze majowe dorzucić ?

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2018/05/bombkujemy-maj-2018-choinka-i-resztki.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też z lekkim opóźnieniem ;)
    http://30carpediem30.blogspot.com/2018/05/choinka-2018-maj.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam lekkie opóźnienie spowodowane I Komunią syna. Oto link do posta z majowym podsumowaniem. https://gosiazoltek.blogspot.com/2018/05/choinka-2018-maj.html

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też majowe dopiero teraz:
    http://bawelnianeniteczki.blogspot.com/2018/05/3x-zabawa-blogowa.html
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. I majowy hafcik u mnie dla Ciebie, Kasiu.
    https://monikowepasje.blogspot.com/2018/05/37-nadrabianie-zalegosci.html
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie zdążyłam wczoraj opublikować choinki, ale teraz juz można ją zobaczyć u mnie na blogu :)
    https://fejferkowo.blogspot.com/2018/06/majowa-choinka-na-bogato.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...