środa, 14 listopada 2018

Jesienna dynia i nie tylko :)

Dzień Dobry :)

Powoli, powolutku zaczynam pokazywać wreszcie coś innego niż kartki 
(choć tych też oczywiście nie zabraknie) ;)
Na pierwszy ogień małe hafciki, które poczyniłam w tak zwanym między czasie.
Szukałam ostatnio wzoru jakiejś nietypowej dyni i znalazłam uroczy schemat 
autorstwa Kristen Schmidt, który możecie odszukać na Pintereście.
Mała, biała dynia idealnie umiejscowiła się na żołędziowej zawieszce :)
Zapomniałam już, jak bardzo lubię umieszczać swoje hafciki tam
gdzie mogę je  jakoś pomysłowo wykorzystać.
Tym razem wymyśliłam sobie zawieszkę w kształcie żołędzia,
którą wykonałam w formie pinkeepa.
Postanowiłam wykorzystać pomarańczową i brązową bawełnę w grochy. 
Myślę, że te kolorki fajnie się skomponowały z białą dynią i cieniowaną aidą:)
Mała, prosta ozdóbka a naprawdę cieszy oko:)
Dopóki nie wymienię ozdób na bożonarodzeniowe ( a nastąpi to dopiero tuż przed świętami), 
będę miała typowy jesienny wystrój.

Nie tylko ja cieszę się z powrotu do igły i nitek...
Moje dwa potworki (tak niewinnie wyglądające na zdjęciach) ;)
potrafią zrobić w mulinach totalny armagedon.
Na ich szczęście wiedzą, że nie potrafię się na nie długo gniewać ;)


*****
Nie byłabym sobą oczywiście, gdybym nie pokazałam jeszcze choć jednej kartki...
więc dzisiaj kartko -zawieszka, którą przygotowałam dla Rapakivi.
Czyniąc takie użytkowe kartki świąteczne...
trwam w nadziei, że po przeczytaniu nie wylądują w koszu, 
tylko będę cieszyć przez całe święta np. w formie zawieszki na choince:)
 Zapisałam się na kartkową wymiankę u Uli.
Chętnym przypominam, że zapisy tylko do jutra :)

I to już koniec, tego przydługiego wpisu.
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny w moich skromnych progach,
 za wszystkie ciepłe i miłe komentarze i oczywiście zapraszam jeszcze :)
Kasia


32 komentarze:

  1. Kasiu,Ty wiesz że ja jestem wierną fanką Twoich prac! Dziękuję że mogę nacieszyć oczy takimi pięknościami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiennie podziwiam wszelkie hafty xxx bo sama nie potrafię .Cudne sa takie drobiazgi :)

    a karteczka mistrzostwo,
    pozdrawiam lawendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...igła w dłoń i trzeba się nauczyć:)
      Serdecznie pozdrawiam i ja :D

      Usuń
  3. Bardzo urocza jest ta dynia i przepiękna kartka-zawieszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W koszu?!! Kasiu! Co Ty wygadujesz?! Przez Święte?! U mnie takie nadesłane ozdoby wszystkie są eksponowane w mieszkaniu do Matki Boskiej Gromnicznej :-))) A potem pieczołowicie przechowywane w pięknym, pudle i często oglądane z pietyzmem i wzruszeniem :-)))
    Wspaniała i zawieszka żołędziowa, i karteczka gwieżdzista. Ale wiadomo - ręce złote i wyobraźnia przebogata :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mam podobnie..pieczołowicie przechowuję i często do nich wracam:)
      byłam jednak świadkiem..kiedy takie piękne rzeczy lądują w koszu :)
      Ściskam mocno :*

      Usuń
  5. wspaniałe prace. kociki mnie ubawiły ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kartki i zawieszki jakie otrzymałam od Was starannie przechowuję - nie miałabym serca zeby wylądowały w koszu. To przecież ogrom pracy każdej dziewczyny.
    Bardzo podoba mi się żołędziowa zawieszka a i świąteczna inspiracja też jest pełna uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kochana..to najcenniejsze pamiątki :)
      Uściski

      Usuń
  7. Nádherná výšivka, krásny žaluď, aj prevedenia. Návod na ušitie žaluďa by nebol?
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu dużo pisać... cudna zawieszka! Oczu od niej nie można oderwać! Naprawdę pięknie udało Ci się oprawić ten wzór. Jak zrobiłaś kształt? To był gotowy kształt? Wykrojnikiem? Szablonem?
    Karteczka też wyszła Ci pięknie. Uwielbiam takie wielowarstwowe projekty ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa:)
      Zawieszka powstała na bazie szablonu, jaki znalazłam na Pintereście.
      Mnóstwo tam kształtów wszelakiej maści ;)

      Usuń
  9. Wielkiej urody dynia, a tak pokazana prezentuje się przepięknie. Kartka bardzo ciekawa i rzeczywiście fajnie, że może zdobić przez cały okres BN. Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace, ale zawieszka najcudowniejsza.:) Takiej śliczności nie godziło by się wyrzucać, tylko odpowiednio przechować i cieszyć się nią kolejne lata. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nareszcie hafcik i w takiej pięknej oprawie ,że dziób się śmieje :))) Kasiu Ty wiesz że kocham te Twoje małe i misternie oprawione cudeńka ××× , karteczkowa gwiazda delikatna i przepięknie skomponowana ♡ A co do kosza ...wszystkie ozdoby , zresztą darowane od Ciebie Kochana:) to są skarby które oglądam i czytam nie tylko od święta. Serdeczności ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wykonana ozdóbka. Bardzo pomysłowa😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy w życiu by mi do głowy nie przyszło, żeby wyrzucić kartkę od kogoś. Ja swoje wszystkie kartki i zawieszki przechowuję w albumach, najstarsza ma prawie 40 lat :)
    Sam hafcik uroczy, ale to "opakowanie" czyli piękna żołędziowa zawieszka sprawiła, że aż dech mi zaparło, pierwszy raz taką widzę i jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten hafcik z dynia i cudnie pomysłowo oprawiony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, cudne prace! Dyńka w żołędziowej oprawie jest rewelacyjna. Futrzaczki przesłodkie, głaskanka dla nich:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudne kolorowe fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No cudnej urody ta zawieszka Kasiu, a karteczka gwiazdeczka rewelacja, uwielbiam Twoje prace Kasiu. Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu, piękna jesienna dekoracja! a świąteczna kartka-zawieszka będzie pięknym dowodem pamięci:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stworzyłaś cudeńko!!! Kartka równie cudna!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudne prace !!! zachwycają mnie obie, a karteczka na bogato !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  22. nice article great post comment information thanks for sharing.
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...