niedziela, 3 marca 2019

Choinka 2019 - Galeria lutowa

Witajcie niedzielnie :)

Pora na kolejne comiesięczne podsumowanie naszej choinkowej zabawy.
Na początek szybka statystyka. 
Po styczniowym linkowaniu w którym swoje piękne prace pokazało aż 69 osób...
luty (ku mojej ogromnej radości) okazał się nie mniej liczny ! 
Niniejszym ogłaszam, że w tym miesiącu mogę Wam pokazać
w galerii aż 67 cudownych, inspirujących prac .
Każda z prac jest podlinkowana, zapraszam Was do odwiedzin na blogach dziewcząt, 
gdzie znajdziecie dużo więcej zdjęć każdej pracy :)
Oczywiście jak zwykle proszę Was również o wyrozumiałość:)
Jeśli kogoś pominęłam bardzo proszę o komentarz. 

W tym miesiącu mały upominek otrzymuje Angela
Bardzo proszę o kontakt mailowy :)

 A teraz już zapraszam do naszej wyjątkowej i jedynej w swoim rodzaju galerii :)

Galeria prac - Luty 2019


1. Angela
 2. Bez metki
 4. Kasia N
 5. Agulek
 8. Ula K
 10. Kasia S
 11. Karolina
12. Irena 
13. Hania P
 14. Teresa
16. Ania O
20. Atramk
22. Marysia
23. Ad'ka
25. Tina
26. Promyk
27. Iwona
28. Mariola
29. Olka
30. Agula
 31. Natalia F
32. Renia
 33. Elżbieta K
34. Splocik
 35. Czarna Dama
36.  Agnieszka R
 37. Agata Baran
38. Zofiko
39. Basia (niezabudka84)
40. Elunia
41.Klimju
42. Katarzyna
43. Paulina@lawudaj
44. Lucyna
45. Ola Ż
46.  Violka
47. Chranna
48. Kgosia
49. Grażyna
50. Ula Anielski Zakątek
51. Hanulek
52. Pasje Magos
53. Pasje Violi
54. Malgorzata Zoltek
 55. Meri
56.  Ewelina
57. Raeszka
58. Doriss
 59. Joasia&Art
60. Mięta
61. Edyta
 62. Eda
63. Chaga
 64. El
 65. Monika ML
66. Anna Rebacz
 67. xgalaktyka

Jestem pewna, że lutowa galeria zachwyciła Was tak jak mnie,
bo po raz kolejny wykazałyście się pomysłowością i umiejętnościami :)
W tym miesiącu, zdecydowanie dominowały u nas pierniczki :D
Poniżej zostawiam Wam link do marcowej żabki,
mając nadzieję, że spotkamy się tam w takim samym, dużym gronie :)

Uściski niedzielne
Kasia

 
Choinka 2019 - Marzec

38 komentarzy:

  1. Piękne, pomysłowe, wspaniale pokazane. Świetna galeria.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż miło popatrzeć ile przepięknych prac powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wysyp cudnych haftów.:) Brawo Wy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace piękne!!! Jest na czym oko zawiesić ;) Lisek Angeli w " bogatym " sweterku wymiata:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne i bardzo różnorodne prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krásne práce!

    Very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu dziękuję za piękne podsumowanie. Galeria prac wspaniała-ach same cudowności. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna galeria. Dziewczyny świetnie się spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prace! Super, że nasze grono jest takie duże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu wspaniale. Galeria godna najwyższych ocen. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ogromna galeria ,świetnie :) kilka prac mocno wpada w oko :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW.. ale cudne te lutowe prace, no i frekwencja świetną. Ciekawe ile nas dotrwa do grudnia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękności ,ale świniaki wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również się cieszę, że tym razem nie mam problemów z linkowaniem :)

    Wszystkie prace piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i kolorowo jak wiosną;-) Prawdziwa kopalnia pomysłów i inspiracji. Pozdrawiam i lecę sobie jeszcze popatrzeć:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkie bogactwo pomysłów. W ten sposób świętujemy mamy przez cały rok :-)))
    Wszystko dzięki Tobie, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace! Ja niestety w lutym nie dałam rady. Choroba przyszpiliła mnie do łóżka i nic nie zrobiłam. Mam nadzieje, że dobrze przeczytałam regulamin i mogę nadal się bawić?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie! Niezmiernie się cieszę że Lisek przypadł do gustu - haftowanie go było przyjemnością! Ja osobiście "odgapię" pomysł zawieszek na kanwie plastikowej - początek nowej serii...

    OdpowiedzUsuń
  19. Całe mnóstwo przepięknych prac. I ile pomysłu na zagospodarowanie tych haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie i bardzo świątecznie . Cudne prace, bardzo różnorodne i nietuzinkowe. Można się zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Co za fantastyczna różnorodność prac - z przyjemnością ogląda się kreatywność i indywidualny gust każdej z dziewczyn, no i widać, że każda z nich włożyła sporo pracy i starań, żeby efekt końcowy był zachwycający. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oszałamiająca ilość pięknych prac! Jest co podziwiać :)
    Dziewczyny naprawdę potrafią stworzyć cuda ^_^

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Jestem pod wrażaniem, same ślicznotki!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie zimowo-śniegowo-choinkowo :)
    Ja już z utęsknieniem czekam wiosny. Wykańcza mnie ta zmienna, wietrzna pogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachłysnęłam się tymi cudnymi pracami. Dziewczyny są niesamowite!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety nie zdążyłam z pracą marcową, ale trudno, jest zrobiona i będę bardziej się starać w kolejnych miesiącach. Prace pokazane w podsumowaniu bardzo zachęcają do dalszych ćwiczeń :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ ogrom cudownych prac.
    Ja przygotowałam poza notesem, również karteczkę ☺

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...