wtorek, 17 grudnia 2019

Urodzinowy party time :)

Witajcie Kochani :)
 
Jestem bardzo ciekawa, jak upływają Wam przygotowania do tych  kilku wyjątkowych 
dni w roku. Magiczny, świąteczny czas już tuż, tuż...sama zaczynam odczuwać  powoli
 lekką przedświąteczną panikę. Kocham święta ale nie wiedzieć czemu stres jest zawsze...
Boję się, że z czymś nie zdążę, że o czymś zapomnę, że coś pójdzie źle.
Wiem, wiem...maruda ze mnie ale tak już mam ;)
W natłoku obowiązków udało  mi się stworzyć jeszcze mały prezent dla przyjaciółki. 
 A urodziny to wyjątkowe i szczególne bo...obchodzone dokładnie w Sylwestra:)
Dwie uroczystości za jednym zamachem więc i impreza musi być  podwójnie szalona ;)
Postanowiłam wyszyć mały obrazek, który będzie nawiązywał właśnie do tej imprezy. 
Różowo - czarne szpilki to właśnie to, co tygryski lubią najbardziej :)
Do kompletu zrobiłam dużą, foamiranową broszkę w podobnych kolorach. 
Różę wykończyłam czarną koronką i perełkami, tak żeby pasowała do balowej sukni 
szacownej jubilatki ;) Ostatnio zrobiłam dość dużo podobnych broszek i choć palce bolą 
od skręcania i gniecenia płatków...to naprawdę bardzo lubię je robić :)
Hafcik oprawiłam w ramkę i oczywiście wykończyłam również czarną koronką.
Mam nadzieję, że taki dodatek do głównego prezentu troszkę zrekompensuje nieco
pokrzywdzoną urodzinowo- sylwestrową jubilatkę ;)
Ostatnie dni spędziłam jednak na robieniu kartek świątecznych
oraz produkcji ozdób bożo-narodzeniowych, którymi uwielbiam dekorować dom. 
Jedna z nich to zmediowany domek, który powstał w ramach inspiracji dla Sklepiku Gosi.
Mała rzecz a jak bardzo cieszy :)
Niestety wciąż pracuję nad doskonaleniem i umiejętnościami w robieniu ładnych fotek. 
Podziwiam zdjęcia, które prezentują na swoich blogach koleżanki...ja tak nie potrafię.
Może czas przekonać Mikołaja, Gwiazdkę oraz Zajączka,
że nauka poszłaby lepiej z jakąś małą, zgrabną lustrzanką ?
Hmm...takie małe, świąteczne marzenie ;)
Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i komentarze.
Zaglądam  już na Wasze blogi z ciekawością wypatrując
kolaży z choinkowej zabawy. 
Wkrótce finał zabawy...już nie mogę się doczekać :)

Uściski wieczorne :)
Kasia

42 komentarze:

  1. Kiedys wyszywalam tez te szpileczki, ale tak cudnie nie oprawiłam, rewelacyjnie wyszlo Kasiu, a broszka rownie wspaniala, mysle, ze solenizantka bedzie zachwycona. Domek przesliczny, cudna dekoracja. U ciebie jest zawsze co podziwiać Kasiu. Dziekuje na namiary na naszą projektantke bombek, dalam mojemu mikołajowi namiar, mam nadzieje, se sprosta wyzwaniu ;) Buziaki kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś...czasem mniej znaczy więcej, skromniejsze oprawy też wyglądają wspaniale.
      Co do namiarów, nie ma za co...polecam się na przyszłość.
      Ściskam Kochana noworocznie :*

      Usuń
  2. Bardzo zmyślnie oprawiłaś te szpileczki, Kasiu. A domek z właściwym Tobie talentem i twórczą wyobraźnią ozdobiony stanowi piękną dekorację. Chciałabym zobaczyć te wszystkie Twoje domowe kąciki ze świątecznymi aranżacjami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko...za te wszystkie miło słowa, która napisałaś:)
      Kąciki są...szkoda tylko, że tak krótko cieszą oczy w ten świąteczny czas.
      Uściski ślę :* :D

      Usuń
  3. Bardzo fajny hafcik, no i ta broszka - Cudo! I ten domek przecudny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam :) :*

      Usuń
  4. Piękny prezencik! Też mam urodziny w sylwestra i uważam, że nie ma gorszego dnia na urodziny niż ten, no jedynie gorzej to mieć urodziny w wigilię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę wszystkiego najpiękniejszego urodzinowo i wszystkiego
      najlepszego noworocznie:)
      Dziękuję za odwiedziny :*

      Usuń
  5. Milá Kasie,
    Tvoje darčeky sú perfektné. Krásny obrázok v ráme a top brošňa, ktorú by som ja nosila stále :-)))
    Oslávenkyňa bude milo prekvapená.
    Prajem Ti krásny advent a veľa pohody,pá,
    Aďka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad'ko Kochana:)
      Dziękuję za miłe słowa, koleżanka zadowolona i to jest najważniejsze.
      Pozdrawiam Cię noworocznie :)
      K.

      Usuń
  6. Prezent przygotowałaś tak obłędny, że na pewno zrekompensuje niewygodną datę urodzin.;)Ozdoba naprawdę piękna. U mnie ostatnia praca i kolaż będą w sobotę. Ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko za odwiedziny i miłe słowa i ślę serdeczności noworoczne:):*

      Usuń
  7. Cudowne prace! Podziwiam! Wszystkiego Dobrego z okazji Świąt i Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego w nowym roku:)

      Usuń
  8. Piękny prezent przygotowałaś Kasiu. Ja też urodzona w Sylwestra i choć Ślązaczka to obchodzę imieniny :)
    A domek też bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu kochana w takim razie zasyłam Ci podwójną dawkę serdecznych życzeń:)
      Niech spełnią się Twoje marzenia a Nowy Rok przyniesie same dobre chwile!
      Uściski :*

      Usuń
  9. Kasiu, piękności zrobiłaś! Jak można nie być zadowolonym z takiego prezentu?:)
    Ja już przygotowuję podsumowanie zabawy Choinka 2019:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Irento za tyle miłych słów i oczywiście
      za odwiedziny :)
      Ściskam i pozdrawiam.

      Usuń
  10. Broszka przeurocza. Bardzo ładnie dobrałaś ramkę do haftu, myślę że koleżanka będzie zachwycona takimi prezentami. Chyba jesteś za bardzo wymagająca dla siebie, zdjęcia na Twoim blogu są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko to dlatego,że jestem perfekcjonistką ;)
      Ciągle wymagam od siebie więcej i więcej.
      Dziękuję bardzo za odwiedziny i przemiły komentarz :D

      Usuń
  11. Ale super, świetny hafcik a najbardziej podoba mi sie jego oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję Kochana:)
      Ślę serdeczności :*

      Usuń
  12. Kasiu! Przepiękny hafcik i cudowna broszka! Razem tworzą tak idealny i perfekcyjny duet, że przyjaciółka z pewnością się ucieszy! Domek prześliczny! Ja uwielbiam Twoje zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Ty mnie tu nie czaruj ;)
      Fakt , faktem bardzo mi miło na serduchu czytać takie słowa ;)
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  13. No Kasiu, poszalałaś :) Wyszło pięknie, stylowo, a jednak bardzo imprezowo :) Broszka jest nieziemsko piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewciu za te przemiłe słowa:)
      Ściskam mocno :*

      Usuń
  14. O ja Cię, ale cudeńka!
    Kasiu prześlicznay prezent wyszykowałaś dla przyjaciółki,
    haft i jego oprawa jest piękna ...no a broszka kwiatowa,zachwyt😊😍
    Domek ubrany po mistrzowsku ,
    Ty to masz talent w tych kompozycjach papierowych i nie tylko 😊
    Tak bardzo lubię do Ciebie zaglądać, Twoje prace zawsze cieszą moje oczy !
    Buziaki Marudo kochana 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to zaprasza mczęściej ;)
      Dziękuję za tyle miłych słów i serdecznie pozdrawiam :) :)

      Usuń
  15. Piękne prezenty, śliczny domek, nie pozostaje nic innego, jak życzyć szampańskiej zabawy i Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny prezent przygotowałaś. Zdolna kobitka z Ciebie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko bardzo się staram ! ;)
      Dziękuję bardzo za odwiedziny :* :)

      Usuń
  17. Sliczny upominek dla kolezanki, taki zgrany duet! No a domek pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko za przemiłe słowa 🌹😉😘

      Usuń
  18. Cudny prezent przygotowałaś, wszystko jest w nim dopracowane na 100% a dodatek koronki do obrazka jest rewelacyjny (może nawet przy jakiejś okazji podkradnę Ci pomysł :-) Ozdoby bożonarodzeniowe śliczne, a co do zdjęć, to lustrzanka to świetny pomysł, ale chyba jesteś zbyt krytyczna w stosunku do Twoich zdjęć, bo są bardzo ładne :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradnij do woli Kochana... i pochwal się swoim dziełem 😉😘 Zdjęcia nie są może tragiczne ale marża mi się jeszcze lepsze😊😉😘

      Usuń
  19. Genialne prace, jestem pod ogromnym wrażeniem! Pozdrawiam świątecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zgrabny komplecik Kasiu ;) koleżanka na pewno będzie zadowolona. A domkowi nic nie brakuje, zdjęcia prima sort ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolona była i to jest najważniejsze Aniu😉🌹 Uściski serdeczne😘

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...