czwartek, 30 kwietnia 2020

Buteleczki ciąg dalszy :)

Witajcie ciepło :)

To już siódmy wpis w tym miesiącu, co akurat w moim przypadku graniczy 
prawie z cudem. Nie wiem jak Wam ale mnie czas dłuży się niemiłosiernie, 
powoli usycham bez pracy a każdy dzień wydaje się być kopią poprzedniego. 
Osobiste dziecięcie patrzy na mnie podejrzliwie, kiedy tak biegam po mieszkaniu 
przyczochrana z lekką iskrą szaleństwa w oku ;)  Na moje szczęście mam Was.
 Nadrabiam to, na co zwykle brakuje czasu...zwiedzam, komentuję i podziwiam :)
 Wracając do moich ulubionych buteleczek autorstwa Iriny Konoplich :) 
Produkcja oczywiście trwa dalej, niestety trochę spowolniły mnie inne hafty,
 które (jak to ja) musiałam wyszyć natychmiast :) Cieszę się bardzo, że wiele z Was 
zachwyciły te wzory, liczę więc na to że wkrótce będę je mogła u Was podziwiać  :)
 Butelka z balonem wyszyta jest w oryginalnej wersji, spodobała mi się tak bardzo, 
że uznałam iż nie trzeba nic w niej zmieniać. Dodałam jedynie dwa cekiny, 
rezygnując całkiem z koralików, które wykorzystałam w poprzednich butelkach. 
Oryginalne węzełki imitujące ukwieconą łąkę, wyglądają tu dużo ładniej i subtelniej :)
W drugiej butelce, jak to ja zmieniłam już nieco więcej:) 
Pierwsza rzecz to złota nitka, którą zastąpiłam tą która była w oryginalnej 
wersji, natomiast ugwieżdżone niebo dostało dodatkowe gwiazdy w postaci
złotych cekinów. Tutaj również pozostawiłam zostawić oryginalne węzełki.
Ta buteleczka też mnie zauroczyła bo prezentuje się niezwykle nastrojowo :)
 A tu już wszystkie buteleczki razem :)
Oczywiście wkrótce pokażę Wam kolejne, które zmajstrowałam.
Bardzo podoba mi się ta kolekcja i ubolewam, że Irina zakończyła już ten projekt.
Trwam w nadziei, że jednak się złamie i powstaną kolejne schematy.
Przypominam Wam, że żabka choinkowa jest aktywna jeszcze tylko dzisiaj 
do godziny 23.55 Jeśli ktoś nie zdąży to bardzo proszę, żeby zostawił 
wiadomość w komentarzu lub odezwał się mailowo:)
 Dziękując Wam pięknie za odwiedziny i wszystkie pozostawione tu słowa, 
zasyłam Wam mnóstwo słonecznej, pozytywnej energii <3

Kasia



31 komentarzy:

  1. Milá Kasia,
    Tvoje fľaše sú okúzlujúce, veľmi sa mi páčia všetky. Sú vyšívané na plastovej kanave?
    Prajem krásny víkend a srdečne pozdravujem zo Slovenska :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnioskuję, że z Twoją ręką już lepiej bo zaczynasz marudzic 😁 och ile bym mogła zrobić gdybym mogła siedzieć w domu...A poważnie nie umiem sobie tego wyobrazić dlatego łatwo mi mówić..
    Twoje buteleczki bardzo mi się podobają, wczoraj oglądałam w sklepie wzorki..ale muszę sie opanować, ostatnio mąż kupił mi kilka a i tak na razie nie mam kiedy sie za nie zabrać. Gdyby nie blogowe zabawy to pewnie bym nic nie robiła, czasem brak mi sił ale to mnie mobilizuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja Ci już mówiłam Kasiu, że te butelczynki są cudne i tak uroczo przez Ciebie wykonane i ozdobione, że zbieram szczękę z podłogi na ich widok !!! Tym razem ta z balonem jest najjjj :)
    Ach..ja to bym chciała tak troszkę w domu posiedzieć, ale Tobie się nie dziwię wcale, bo Ty jesteś pracocholik na dwa etaty kochana :D
    Trzymaj się dzielnie, buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak mi słów jak wyszły cudnie, perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te buteleczki, takie małe drobiazgi, a jak cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Niesamowite sa te butelczyny :) co jedna to piękniejsza i ładnie dopracowane przez Ciebie Kasiu :) super kolekcja i czekam ma następne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne buteleczki! Idealnie i perfekcyjnie wykonane :-)
    Zdrowia Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale już masz ich piękną kolekcję, a jak cudnie będą wyglądać jak już wszystkie wyhaftujesz. Uwielbiam Kasiu te Twoje hafty, za co się nie weźmiesz, to wychodzi małe arcydziełko spod Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te słoiczki :) Zaczynam mieć do nich słabość ;) Choć na razie wyszywam trochę mniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buteleczki w Twoim wykonaniu są fantastyczne!
    Ja już nawet nie dopisuję ich do listy, bo moja lista pod tytułem "muszę zrobić natychmiast" jest stanowczo za długa (i tak nie dam rady w tym życiu).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalejesz Kasiu, szalejesz! Duszo niespokojna, dziewczyno rozbiegana, szalejesz i tworzysz. Cymesik!
    Pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne są te buteleczki :) Szczególnie ta z lampą jest fantastyczna :)
    Mi z kolei czas pędzi na przyspieszonych obrotach, mimo tego że każdy dzień jest bardzo podobny do poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycające buteleczki, każda wyjątkowa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu z ciekawości tam zajrzałam.. o matulu ile ona tam tego ma , cena trochę wysoka ale efekt chyba jej wart. SĄ cudowne i aż jestem ciekawa czy masz je wszystkie?? Podziwiam !1
    Ja tam się nie nudzę, muszę się przyzwyczajać bo od grudnia jestem na emeryturze i czas zaakceptować fakt , że do pracy już nie wrócę. Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale perełki:) Wszystkie mają to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buteleczki to prawdziwe cudenka. Mistrzowsko wyszyte. Pozdrawiam i życzę pięknego maja.cieplego i pachnącego konwaliami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne są te buteleczki i bardzo podobają mi się z Twoimi Kasiu zmianami.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne te buteleczko. Ta z lampką jest niesamowita. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne te haftowane buteleczki zachwycają Kasiu, ta balonowa szczególnie bo taka energetyczna jest, ale wszystkie są urokliwe. Pozdrawiam gorąco kochana

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak do Ciebie zagladam, to przestaję oddychać- perfekcja w każdym calu- cudowne prace!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu, istne cudeńka te buteleczki, i ta rączka z napisem „hand nade” superaśna😊🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  22. Buteleczki są śliczne i widać Twoją wspaniałą pracę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piekne, za kazdym razem jak je pokazujesz to mam ochote je kupic ale narazie duzo projektow sie robi wiec sobie odmawiam, moze jednak sie skusze na kilka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Za każdym razem jak tu jestem, to się czymś nowym zachwycam:) Podróż balonem eh...

    OdpowiedzUsuń
  25. Obłędne są te Twoje buteleczki. A poczynione zmiany wyszły im na dobre :-)
    Nieśmiało stwierdzam, że te najciekawsze pokazałaś właśnie w tym wpisie ;-)
    Serdeczności majowe posyłam, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buteleczki są obłędne, o sesji zdjęciowej nie wspomnę, całość prezentuje się znakomicie😍 Muszę sobie chociaż kilka sprawić, są przeurocze!
    Pozdrawiam wiosennie🌼🐝😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kolekcja się tworzy. Dotychczasowe buteleczki zachwycają mnie bardzo. Są po pierwsze perfekcyjnie wykonane, a po drugie mają fantastyczne wzory. Działaj dalej a ja podziwiać będę kolejne prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. niesamowita kolekcji piękne wykończone misterne hafciki:)
    :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Butelczyny chwytają za serce. Twoje wykonanie jak zawsze, zachwyca :)
    Na razie walczę ze sobą - nie wiem jak długo mi się uda wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...