sobota, 31 października 2020

Na ostatnią chwilę - zabawy :)

 Witajcie Kochani :)

Post roboczy poszedł do kosza i mam nadzieję, że mi wybaczycie ten wpis i okropne zdjęcia. 
Nie chciałam zaprzepaścić zabaw, w których wytrwałam tak długo a które już się kończą :)
Pierwsza praca to kartka w zabawie u Uli z Kulskowa. W tym miesiącu wybrałam wytyczną 
 "pingwin plus kolor zielony. Brakło czasu na bardziej złożoną kartkę ale ja i tak się cieszę,
 że zdążyłam zrobić cokolwiek. To najważniejsze :)
W kartce wykorzystałam zielony papier i takież wstążeczki. 
Mam  nadzieję, że Ulcia zaliczy mi tą kartkę.

*******

Druga zabawa to Wielkanoc 2020-2021 u Małgosi z bloga The Primitive Moon.
Na tą zabawę zrobiłam kubek 3 D, ozdobiony ręcznie robionymi kwiatami, jajeczkami.
Kubek można dać komuś jako upominek wielkanocny ze słodyczami w środku. 
Miałam nadzieję, że upoluję gdzieś czekoladowe jajeczka aby to pokazać, jednak to 
niestety nie ta pora roku. Mam jednak nadzieję, że będziecie wiedziały o co mi chodzi :)
Kubek posiada również sznurek z imitacją saszetki z herbatą, gdzie możemy wpisać kilka
 słów bądź życzenia. Ogólnie jest on dość spory więc słodyczy zmieści się również całkiem dużo.
Kubek dla wielkanocnego łasucha ;)
 
I to już wszystko na dziś, mam nadzieję że jesteście całe i zdrowe.
Spokojnego tygodnia Kochani :)
 
Kasia

22 komentarze:

  1. Już dziś widać że piękne prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każda z nas podkręca obroty pod koniec miesiąca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu! Śliczności! Czekam na zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Ten pingwina jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pingwinek jest przesłodki. Urocze są te Twoje prace :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym kubeczkiem, bombka z pingwinem rownie pomysłowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne obie prace, pingwinek jest przesłodki!😍😍😍
    Zdjęcia oddają ich urok!❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Buzia aż się sama uśmiecha do tego pingwinka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne prace, Kasiu, zwłaszcza pingwinek - już nie mogę się doczekać szczegółowych fotek. Na ostatnią chwilę to termin dobrze mi znany, zwłaszcza w ostatnim czasie...
    Ślę pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie prace bardzo ładne:)
    Już myślałam,że jestem jedyna co post ostatniego dnia i godzinę przed północą wstawia ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka jest cudna! dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważne że zdążyłaś, a prace obie rewelacyjne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki wspaniały pomysł na kubek! To taka jakby bombonierka wyszła :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu karteczka ze słodkim pingwinem prześliczna, aż się uśmiecham do niej 😊
    A taki pięknie zdobiony kubeczek z uroczym kwiatem, to marzenie każdego łasucha :)))
    Ojj...bardzo słodko u Ciebie dzisiaj, a tak na marginesie to wiesz że uwielbiam słodkości 😉🤩
    Buziole kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu zrobiłaś śliczną kartkę :).

    Kubkiem jestem zachwycona. Miałaś super pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelka zwłaszcza pingwinek Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...