niedziela, 18 października 2020

Zimowa chatka :)

 Witajcie Kochani :)

Dziś przychodzę z zimową chatką, którą niektóre z Was widziały na blogu 
Świrów Rękodzieła. Mój wpis inspiracyjny postanowiłam poświęcić krzyżykom, 
ponieważ ostatnio czuję ogromny niedosyt jeśli chodzi o wyszywanie. Ostatnie miesiące
 roku zawsze u mnie jest nieco szalony w związku z pracą, popołudniami zajęcia zumby 
dla moich cudownych dziewczyn i sama nie wiem, kiedy uciekają kolejne dni. Jakby mi było 
mało w domu nieplanowany remont i teraz praktycznie już nie wiem, jak się nazywam ;)
Moja zimowa chatka wyszyta jest według schematu Olgi Antropowej, której 
schematy ogromnie lubię i cenię. Zaczęłam już kolejny domek, tym razem jesienny
 i mam nadzieję, że wkrótce również będę mogła go pokazać na blogu :)
 Oczywiście moja chatka poleci w tym miesiącu do choinkowej zabawy,
 której koniec już naprawdę za pasem :) Kiedy to zleciało? :)

Po więcej zdjęć i szczegółów zapraszam Was oczywiście na blog Świrów Rękodzieła 
gdzie znajdziecie mój wpis inspiracyjny :) Zapraszam Was również na nasze trwające 
konkursy, warto się zapisać bo czekają na Was cudowne nagrody ufundowane
 przez naszych sponsorów :)
 
Pozdrawiam Was życząc spokojnego i udanego tygodnia :)
 
Kasia

31 komentarzy:

  1. Ależ piękny zimowy domek. Może i ta zima zagości jak trzeba bo takie zwariowane to wszystko w tym roku. Kto wie? Pozdrawiam póki co gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, domek jest uroczy. Podziwiam Twoje aranżacje zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwaliłam już na portalu, ale pochwalę i tu, bo chatka jest cudna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zimowy domek. Czas biegnie jak szalony i za chwile te zawieszki będziemy wieszać na choinkach. A o remoncie to Kasiu coś wiem. Od tyg mam rozwalona łazienke. Miały być tylko płytki założone na podłogę a wyszło przy okazji przerobienie wody i założenie gniazdka do pralki w innym miejscu. Mąż sam to robi w wolnych chwilach po pracy więc sie ciągnie w nieskończonosć. A jeszcze malowanie salinu i założenie paneli nas czeka w przyszłym tyg a młody na zdalnym siedzi to wogóle masakra haha. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudo. Czuć już święta. Wianek na drzwiach domku to chyba najsłodsza rzecz, którą dziś zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja chatka Kasiu jest zachwycająca, chciałabym w niej zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna ona zgrabniutka mega piękność:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu! Chatka jest wprost zachwycająco cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna chatka, a ta girlanda/wieniec na drzwiach cudo!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo muchomorzaste, Kasiu!
    Serdeczności, pozdrowienia, ukłony ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna i cudowna chatka ,mam słabość do takich domków😍
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasieńko już zachwycałam się Twoją pracą na Świrach, ale domek jest tak cudny że mogę się nim zachwycać do końca świata!😍
    Bajeczna chatka, ehhh..Ty to potrafisz człeka zaczarować 😁
    Buziaki Zdolniacho moja 😘🌺

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu jest cudny , taki radosny i kolorowy. Piękna zawieszka wyszła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O raju! Jaka śliczna!😍😍😍Jest do wynajęcia? Z chęcią przeniosłabym się do niej na jakiś czas❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam, widziałam :-) Ale chętnie popatrzę jeszcze... Kasiu, ten domeczek obłędny Ci wyszedł :-) Cudo takie słodkie :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu domek jest cudowny! Aż chciałoby wejść się do niego i zamieszkać w nim na zimę :)). Wspaniałe detale, tyle na nim się dzieje a wszystko ładnie współgra! Już jestem ciekawa jesiennego, ponieważ to moja ulubiona pora roku :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna chatka, sprawia bardzo przytulne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super! Taka chatka do zamieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudna ta Twoja zimowa chatka. Nawet wianek na drzwiach. Misterna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy domek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. alez boska chatka, zamieszkałabym w takiej tylko tyci większej. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już widziałam te domki u Olgi i też mnie kusiły. Wymagają trochę dodatków z którymi świetnie sobie poradziłaś. Super wyszedł i czekam na prezentację kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna chatka:) Mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny domek. Mam go dodanego do ulubionych więc pewnie za jakiś czas się za niego wezmę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...