czwartek, 5 listopada 2020

Upominek jesienny od Małgosi :)

 Witajcie Kochani :)

Nadszedł czas aby pochwalić się upominkiem od Małgosi z bloga Magiczny Świat Krzyżyków
który otrzymałam w ramach jesiennej wymianki u Justynki. Niestety po raz pierwszy zdarzyło 
mi się, że moja paczuszka nie dotarła na czas. Mimo, że wysłałam ją dość wcześnie poleconym 
priorytetem to utknęła gdzieś na terenie Irlandii. Strasznie mi przykro z tego powodu i mam nadzieję, 
że Małgosia mi wybaczy :( Z tego względu nie mogę na razie pokazać co sama przygotowałam.

W mojej paczuszce znajdowała śliczna zakładeczka, na której Małgosia 
wyszyła prawdziwie jesienne wzory liści i jarzębiny :)
Dla zapalonego czytacza, taki prezent to prawdziwy skarb!
Kartka z podobnym, liściastym hafcikiem i przemiłymi słowami w środku :)
Oraz czekolada, której tył Małgosia również ozdobiła haftem żołędziowym :)
A poniżej już cały jesienny upominek od Małgosi, której ogromnie z całego serca 
dziękuję za przygotowanie dla mnie niespodzianki. Mam nadzieję, że moja  paczuszka również 
przypadnie do gustu. Pokażę ją kiedy (mam nadzieję szczęśliwie) dotrze w końcu do adresatki :)
Czas nie nastraja ostatnio optymistycznie, do tego przyplątało się do mnie zapalenie 
oskrzeli. Siedzę więc w domowych pieleszach, nadrabiam zaległości blogowe. Mam 
nadzieję, że pozostajecie wszystkie w mimo wszystko dobrych i optymistycznych 
nastrojach a ja wraz z Diegutkiem życzymy Wam wszystkim dużo zdrówka <3
 
Kasia

21 komentarzy:

  1. Kasiu tak to czasem bywa z tymi paczkami. Nawet na terenie PL potrafia paczki iść kilka dni i nie ważne że kosztują polecone piorytety krocie. Teraz paczki i listy maja kwwrantanny dodatkowo wszystko spowolnione. Piękne upominki dostalaś i jakie cudne hafciki.
    Zdrówka kochana Ci zyczę, u nas powoli u dzieciaków mijaja przeziębienia ale mnie coś dopadlo że zachrypnięta chodzę ale byle tylko nie było gorzej. Pozdrawiam serdecznie😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu zdrówka życzę przede wszystkim. A paczuszka do Gosi na pewno w końcu dotrze. Twoje upominki super. Widac że ta wymianka była bardzo udana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku życzę Ci dużo zdrówka!!! Myślę,że poczta jest zapchana przesyłkami dlatego to tak długo trwa. Kolejna paczuszka tym razem od Hani również gdzieś utknęła w IE. Może przechodzą kwarantannę :) Jestem dobrej myśli dojdą w swoim czasie bo od lat biorę udział w różnych zabawach i nigdy nie zdarzyło się ,żeby przesyłka zaginęła. Cieszę się,że moja skromna paczuszka przypadła Ci do gustu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu nie martw się, paczuszka od Ciebie w końcu dojdzie do Małgosi😊 Taki dziwny czas teraz mamy , że wszystko i wszyscy muszą swoje odsiedzieć. Prezenty jesienne dostałaś piękne, bardzo urocze hafciki!
    Kochana życzę Ci dużo zdrówka! Masz dbać o siebie, bo wiesz że się martwię 😘
    Przytulaski dla Ciebie i Twojego przystojniaka 😉😍🐈

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka urocza i reszta prezentów :)
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i miłego mruczenia koteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno Twoj upominek dotrze do adresatki, nie Matt się. Ja ostatnio ubezpieczona list bo tak podpowiedziala mi pani na poczcie a do tego dowiedziałam się że wysyłając kopertę jako list a nie paczkę płaci sie o wiele mniej. Nie wiedziałam o tym wcześniej a faktycznie oplata za ten list była duzo mniejsza niż w przypadku paczki.
    Dostalas piękne upominki z jesiennym haftem, wspaniałe jesienne kolory i motyw, wyglada to bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahoj Kasia,
    teším sa s Tebou, dostala si krásne darčeky, výšivky sú nádherné. A pevne verím, že čoskoro dorazí aj Tvoj balíček a Ty nám ho budeš môcť ukázať.
    Prajem skoré uzdravenie a pozdravujem, pá
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne prezenty, twoja paczuszka napewno dojdzie. Przesylam duzo ciepla i zycze szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, uważaj na siebie, kuruj się i dbaj o siebie! ściskam mocno ;*
    WYmianka cudna! piękności wyszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdróweczka!!! PIękne prezenciki, trzymam kciuki, żeby i Twoja doszła:-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, Irlandia zamarłą w covidowym bezruchu. Wiem, bo mam niemal codzienne doniesienia stamtąd. Trzeba czekać cierpliwie :-)
    Wracaj do zdrówka i pełni sił jak najprędzej, z całego serca życzę... a tymczasem leniuchuj do woli i dogadzaj sobie ile wlezie!
    Serdeczności i uśmiech zostawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna zakładka. Życzę zdrówka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka życzę! Upominek uroczy, fajna zakładka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowiej, Kasiu, jak najszybciej.
    Dostałaś śliczny upominek, na pewno umili Ci czas spędzany teraz w domu.
    Jeszcze raz, dużo zdrówka!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wracaj Kasiu do zdrowia jak najszybciej, życzę Ci łagodnego chorowania.
    Dostałaś śliczny upominek, a opóźnieniami poczty nie przejmuj się (jak dziewczyny napisały wcześniej). Taki mamy teraz czas... nienormalny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne prezenty Kasiu. Twoje zapewne sa rownie piekne i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna wymianka. Zdrowia życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne upominki :). Ja niedawno przez półtora tygodnia poszukiwałam na terenie Polski zaginionej przesyłki ze sklepu plastycznego... Chyba wszędzie teraz jest trochę zamieszania. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty! Oby Twój pakiecik szybko i bezpiecznie doleciał!
    Przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu, przeurocze upominki w jesiennym klimacie!❤ Paczuszka z pewnością dotrze, tym się nie martw.
    Dużo zdrówka życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesienna zakładka do książki podoba mi się najbardziej. Tak pięknej na pewno bym już nie zgubił :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...