niedziela, 28 marca 2021

Finał Wielkanoc 2020/2021 :)

 Witajcie :)
Zmogło mnie ostatnio choróbsko i nijak nie mogę się zebrać do żadnych robótek. 
Twarz zapuchnięta, patrząc w lustro zaczynam dostrzegać podobieństwo do renifera 
Rudolfa, tylko patrzeć jak nos zacznie mi świecić na czerwono ;) Ciężko się wyszywa 
kiedy z oczu łzy lecą. Miesiąc minął nie wiadomo kiedy i  musiałam się naprawdę ostro 
zmobilizować, aby nie zaprzepaścić Małgosinej zabawy Wielkanoc 2020/2021.
Dopiero rozpoczynałyśmy zabawę a tu już jej finał. Ja się pytam jak to się stało? :) 
Bardzo się cieszę, że Małgosia zdecydowała się ją poprowadzić bo za świętami
 wielkanocnymi nie przepadam a zabawa była dla mnie wspaniałą motywacją.
W miesiącu marcu przygotowałam kolejną "skorupkę", którą zakupiłam 
u jednej z moich wyjątkowo ulubionych projektantek Belkin_domik.
Schemat jeszcze ciepły, Irina przygotowała go specjalnie na Wielkanoc.
Śliczny krokus kończy moją wielkanocną przygodę z zabawą u Małgosi, 
której serdecznie dziękuję za jej prowadzenie i za wspaniałe comiesięczne
 podsumowania. Mam cichą nadzieję, że Małgosia zgodzi się poprowadzić
 kolejną edycję do której już teraz z radością się zgłaszam 💗

Poniżej zostawiam jeszcze kolaż wszystkich moich haftów w tej zabawie. 
To był naprawdę piękny, pastelowy, wielkanocny czas 😊
 Dziękuję pięknie za odwiedziny i wszystkie pozostawione  słowa😍
Pozdrawiam serdecznie.
 
Kasia
 

30 komentarzy:

  1. O jakie świetne to skorupkowe jajo i wszystkie prace jakie przegotowałaś na tą zabawę. W sumie mam podobnie. To niezbyt lubiane święta a dzięki tej zabawie była motywacja do działania. Sama jestem ciekawa czy Małgosia da radę ja prowadzić dalej. Jak tak to też oczywiście zostaję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te jaja, przynoszą na myśl wiosnę, której tak wyczekujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia,
    nádherné výšivky, obdivujem ich, aj posledné vajíčko je krásne. Gratulujem.
    Opatruj sa, pá
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez ten rok przygotowałaś mnóstwo przepięknych prac wielkanocnych!
    Dużo zdrowia i powrotu do pełni sił.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to umiesz wydziergać cuda. Bardzo fajna skorupka jajka z krokuskiem w środku. Pozdrawiam gorąco i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wielkanocne prace wspaniałe, kolorowe i takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajo 😀 .Zdrówka życzę 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu czego nie dotkniesz staje się cudeńkiem ...jak u wróżki :)
    magicznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace są bardzo piękne, ale skorupkowa seria szczególnie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ozdóbka wielkanocna! W sumie to cała seria skorupkowa jest cudowna jak i inne stworzone w tym roku wielkanocne prace:) Życze zdrówka i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu rewelacyjnie sie spisałaś!!! Bardzo mi sie podobaja Twoje prace! Sa dopracowane, pieknie wykończone i ze smaczkiem wybrane :) Brawo za rok pięknej twórczości !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna ozdoba oraz pozostałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace wykonałaś i dzięki nim może polubisz te święta :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ się Kasiu u Ciebie działo przez cały rok tej zabawy :-) Piękne prace i cudowne podsumowanie :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prace :)
    Zdrowia życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle uroku zamknięte w małym hafcie. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty to zawsze znajdziesz jakieś interesujące i niebanalne wzory. Cudne jajo, zresztą wszystkie te jaja z wykluwającą się nietypową zawartością są bombowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och i ach, ach i och! Wszystkie prace są fantastyczne. Każda z nich ma w sobie coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wowww!!!Cudowne prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne prace, nawet nie wiem, która najładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  22. No kochana, Twoja galeria zapiera mi dech w piersiach!🤩
    Bajecznie kolorowa, każda praca po mistrzowsku wykonana...no cudne wszystko od A do Z😊
    Kasieńko wracaj mi szybciutko do zdrowia, bo rowery czekają😘😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Ania Agnieszka2 kwietnia 2021 13:47

    Wspaniałe prace. I te cudne wiosenne kolory. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowia Ci życzę, nie też niestety dopadło..a galeria bajecznie kolorowa, pięknie wygląda. krokus w jajeczku jest śliczny. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...