czwartek, 1 kwietnia 2021

Baranek i życzenia wielkanocne :)

 Witajcie Kochani :)

Dziś przychodzę z pracą, którą wykonałam na zabawę u Splocika
W tym miesiącu, ponownie otrzymałyśmy do wyboru dwa oryginalne,
 wiosenne przysłowia. Postanowiłam wykonać kartkę z barankiem wedle 
wytycznych, które są zgodne z przysłowiem numer dwa.

1. Wystarczy promyk nadziei, aby otworzyło się niebo.
2. Marzec przychodzi wilkiem, a odchodzi barankiem.

 Pastelowa, wiosenna kartka zawiera dość wysoki shaker, w którym
 usadowił się słodki, pastelowy baranek. Ciężko zinterpretować to przysłowie 
bo każdy zapewne inaczej go postrzega. Dla mnie tak zwyczajnie, marzec 
zaczyna się zimnem a kończy pierwszymi powiewami wiosny i słońcem :)

Mam nadzieję, że zadanie zostanie mi zaliczone a ja oczywiście  tradycyjnie 
zapraszam Was do Splocikowej galerii, gdzie możecie zobaczyć jak wspaniale
 dziewczęta zinterpretowały wybrane przez siebie przysłowia :)
 *********
Na koniec mojego dzisiejszego wpisu pragnę Wam życzyć Kochani aby
Święta Wielkiej Nocy wniosły do Waszych serc wiosenną radość i świeżość.
Niechaj zagości w nich pogoda ducha, ciepło i nadzieja na lepsze jutro,
abyście mogli odczuć szczęście i nadzieję Nowego Życia.
 
Radosnego Alleluja ! 💝


 Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny 💔

Kasia

26 komentarzy:

  1. Śliczna, wiosenna bardzo kartka wielkanocna. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, które w pełni odwzajemniam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. O ja Cię, ale poczarowałaś kolorkiem! Cukierkowa karteczka jest cudna, pozytywna i baaardzo radosna wiosenna:))) Baranek W shakerze boski 😍
    Pięknie dziękuję Kasiulku za życzenia, które w pełni odwzajemniam 😊
    Radosnego Alleluja 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu super ta kartka z barankiem i Bardzo fajnie pasuje do tego przysłowia. A Twoje krokusy boskie, widać że wiosna się już u Ciebie zadomowiła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka :) puekne kwiatki. W koncu wiosna przyszla ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka. Wesołych świąt Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna interpretacja przysłowia.
    Tobie Kasiu również życzę zdrowych i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka w radosnych cukierkowych kolorach. Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki ten baranek :) Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa nietypowa kartka Kasiu :) sliczna:) zdrowych świat Ci zycze i łask od Zmartwychwstalego na kazdy dzien !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twoja kartka. Życzę świąt pełnych radości, pogody i spokoju :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i wesołych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt Wielkanocnych,
    pokoju ducha, wiary w Boga i w Ludzi.
    Umiejętności dostrzegania piękna tego świata
    i oczywiście wiary w Siebie i swoje możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych, przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu radosnych, rodzinnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych 🐇🐣🐔

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna kartka, trudno oczy oderwać od takiego cuda!
    Zdrowych i pogodnych Świąt, samych pięknych chwil i radości wokół!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej jaka piękna kartka. Cudoooo. Kasiu wszystkiego dobrego Ci życzę. Zdrowia, radości i miłości. Niech jajeczko smakuje a w poniedziałek mokrej głowy😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Wspaniały blog, pełen serca i pasji!
    Z okazji świąt życzę Ci wszystkiego dobrego, przede wszystkim dużo, dużo zdrowia a także spokoju ducha, radości na co dzień oraz udanej pogody! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych, przede wszystkim zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdrówka Kasiu dla całej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu, życzę dalszego miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak pięknej kartki wielkanocnej chyba jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...