poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Candy naparstkowe wyniki :)

Dobry wieczór :) 
 
Przyszedł czas na ogłoszenie wyników w losowaniu xgalaktycznego, naparstkowego 
candy. Serdecznie dziękuję wszystkim za udział, jest mi naprawdę ogromnie miło, 
że zechciałyście się ze mną bawić 💝 A teraz już bez zbędnych słów, dłoń mojego 
młodszego dziecięcia wylosuje trzy osóbki, do których polecą naparstki 😍

Są to.....
 
10 naparstków zdobywa Zainspirowana 
 5 naparstków Agula
5 naparstków Ad'ka
 
Serdecznie Wam dziewuszki gratuluję 😍 i oczywiście 
proszę o kontakt na mojego maila  xgalaktyka@gazeta.pl
 
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział, odwiedziny blogowe 
i każde ciepłe słowo, które tu pozostawiacie💕
 
Kasia

21 komentarzy:

  1. Ach... gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, ale serdecznie gratuluję wylosowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super, gratuluję dziewczynom co miały szczęście w losowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Juhu! Bardzo się cieszę i już nie mogę doczekać :D Pędzę już pisać maila, więc proszę mnie wypatrywać :D
    Dziękuję za zabawę, tym bardziej, że dopisało mi szczęście

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wylosowanych dziewczyn, szczęście im dopisało jak nic!
    Kasiu, Tobie dziękuję bardzo za zabawę i serdeczności ślę:*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja som naozaj vyhrala??? Ďakujem a veľmi sa teším :-)
    Pozdravujem Ťa Kasia, pá
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ niespodzianka😀 Kasieńko uściskaj dziecię w podziękowaniu za wylosowanie mojej osóbki😘😘😘 Gratuluję pozostałym dziewczynom a Tobie dziękuję za zabawę. Jestem ogromnie szczęśliwa że będę miała swoje pierwsze naparstki😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn :), a Tobie Kasiu dziękuję za zabawę :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dziewczyny, raju ja przegapiłam Candy. Pozdrowionka gorące Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję kochana za zabawę! Gratuluję wygranym!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Dłuższą chwilę byłam poza blogowaniem, a tu takie piękności przeszły koło nosa�� Serdeczne gratulacje dla dziewczyn!❌❌❌

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom (z odrobinką zazdrości :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla dziewczyn. Piękne nagrody. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...