niedziela, 29 sierpnia 2021

Czarodziejski ogród 2 ;)

Witajcie Kochani :)
 
Obiecałam sobie ostatnio, że będę publikować co najmniej cztery posty 
w miesiącu. Sierpnia  jeszcze nie liczę, ponieważ ponad połowę miesiąca
 spędziłam poza domem ale mam nadzieję, że we wrześniu już mi się to uda.
Mam sporo prac, których nie sfotografowałam. Trudno mi się ostatnio 
do tego zmobilizować, muszę więc koniecznie tego "lenia" precz pogonić😅
Dziś chciałam Wam pokazać klateczkę, którą wykonałam w prezencie 
dla bliskiej osóbki. Podobna klatka, tyle że w innej kolorystyce powstała 
dla mojej córci, możecie ją zobaczyć  --> tutaj 💝 Do jej ozdobienia 
wykorzystałam foamirowe kwiaty, które uwielbiam robić, całe mnóstwo 
listków wszelakiej maści, mech, sztuczne owoce i jajeczko.
Centralną ozdobą jest jednak wyhaftowany koliberek, tym razem nieco 
większy niż w poprzedniej wersji. Cała wystrój utrzymany jest w ulubionych
 kolorach osóbki obdarowanej czyli błękicie i niebieskim 😉
Środek klatki wymościłam mchem a na nim  umieściłam koliberkowe 
jajeczko 😊 Całość dość mi się podoba, choć patrząc teraz na zdjęcie 
to i owo bym zmieniła. Myślę, że wykonam kolejną,  nieco większą klatkę
 aczkolwiek tym razem, marzą mi się fruwające nad nią haftowane motyle 😍

Jako że chciałabym nadrobić kilka zaległych zabaw blogowych zgłaszam 
swoją klatkę do zabawy u Splocika "Rękodzieło i przysłowia 2 " 😄
Tym razem postanowiłam nadrobić miesiąc maj, w którym przysłowiami przewodnimi były :

1. Jedyna para dobrze dobrana, i nawet ona nie zawsze, to para skarpetek.
2. Maj bogaty sieje kwiaty.
 
Wybrałam oczywiście przysłowie numer dwa 🌹

I to już wszystko na dziś 😀
Serdecznie Was wszystkich pozdrawiam i życzę 
oczywiście cudownego, słonecznego tygodnia  💖
 
Kasia

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ozdobiłaś klateczkę. Pomysł na prezent świetny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jak dla mnie jesteś mistrzynią jeśli chodzi o wykorzystywanie haftów. Niby mały skromny koliberek, a w zestawieniu z tą niebieską klatką i kwiatami wygląda bajecznie. A kwiaty są przecudne! pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak przemiłe słowa, to bardzo miłe :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!
      Kasia

      Usuń
  3. Życzę Ci by udały sie plany związane z postami tym bardziej, że wszyscy niecierpliwie na nie oczekujemy. Twoje prace zawsze są wyjątkowe i przyciągają spojrzenie i tak jest tym razem! Ozdoba jest przepiękna a haft prezentuje sie cudnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się bardzo starać🥰
      Ogromnie Ci dziękuję za tak przemiły komentarz. To bardzo motuwujące🌹😊
      Uściski

      Usuń
  4. Wspaniały pomysł i wykonanie. Śliczne kwiatuszki Ci wychodzą, a ten koliberek jest zwieńczeniem pracy.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Krásna klietka s kolibríkom, super prevedenie a výzdoba!!!
    Pozdravujem Ťa milá Kasia,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad'ko bardzo Ci dziękuje i słonecznie pozdrawiam z Polski🌹😘😊

      Usuń
  6. Uwielbiam Twoje klateczki Kasiu, pamiętałam poprzednia, są cudowne. mam nadzieję, że się uda ci publikować te posty 4 w miesiącu bo u Ciebie zawsze jest co podziwiać. Ja mam zamiar znowu zaprzyjaźnić się z igiełką z powrotem tyle haftów mam wybranych do Twojej zabawy a nic się nie udało zrobić :( Pozdrowionka gorące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu koniecznie wróć do igły bo ja też już tęsknię za Twoimi haftami🥰 Dziękuję Kochana za odwiedziny i miłe słowa.
      Uściski 🌹

      Usuń
  7. Brawo Kasiu, mam nadzieję że Twoje postanowienie nie będzie tylko słowne i uda Ci się je wprowadzić w czyn. Super jest tak klatka. Cudne kwiaty z team koliberek to jak ta przysłowiowa wisienka na torcie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mam taką cichą nadzieję 😊
      Bardzo dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.
      Uściski sloneczne😘🌹

      Usuń
  8. Piękna kompozycja :)
    Gdybym była ptaszkiem, pewnie chętnie zamieszkałabym w takim pokoiku. :)
    Cieszę się, że zaczynasz odrabiać zaległości, bo tak chcesz, a nie musisz. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Splociku za przyjęcie mnie po raz kolejny do zabawy😘 Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
      Pozdrawiam🌹😘

      Usuń
  9. Przepiękna ta klateczka, a koliberek to sama słodycz:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudności Kasiu! Zachwyt i jeszcze raz zachwyt!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. O wooow! Cudowne to! A ten ptaszek! Swietbie to zrobilas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu,przecudnej urody klateczka, bajecznie ozdobiona 🌺🤩
    To cudo należy do mnie i cieszy moje oczy każdego dnia:)))
    Ale mi się rarytasik trafił!
    Buziaki Gwiazduchno W podzięce raz jeszcze 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu cieszę się że Ci się spodobała 😘🌹Uściski ślę.

      Usuń
  13. Czarodziejski, bo Czarodziejka swymi zdolnymi paluszkami zaprojektowała i wykonała.
    Chylę czoła, Kasiu, przed Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...