sobota, 13 listopada 2021

Zajączek i dynia :)

 Witajcie Kochani :)

Jesień rozpieszcza nas piękną, słoneczną pogodą a ja, jak co roku zachwycam się jej
tajemniczością i magią kolorów. Każda z pór roku ma swój niepowtarzalny charakter,
ale dla mnie czas jesienny jest zdecydowanie najbardziej urokliwy. Coś w tym musi
być, choćby dlatego że w przeciągu całego roku, najwięcej ozdób i haftów powstaje
u mnie w tematyce jesiennej 💓😊
Po jesiennym imbryczku, panu Dyniogłowym przyszedł czas na przesłodkiego 
zajączka z dynią. Schemat autorstwa Sv_stitch zakupiłam oczywiście na Etsy
które jest kopalnią pięknych wzorów. Wymyśliłam sobie, że zajączek
 zamieszka w białej ramce, którą zakupiłam jakiś czas temu na Allegro.
Zajączka wyszyłam na aidzie w różowe kropeczki, wydaje mi się że wygląda na
 niej naprawdę słodko. Wzorek niewielki ale muszę przyznać, że zawiera mnóstwo
odcieni muliny, których na zdjęciu nawet w połowie nie widać 😏
I na koniec zajączek w swoim nowym, ramkowym mieszkanku😀
Wpasował się tam idealnie, kształtem i rozmiarem więc bardzo mi się
podoba efekt końcowy. Niestety zdjęcie trochę ciemne, zrobione już wieczorem.
**********
Zajączka posyłam do Splocikowej zabawy "Rękodzieło i przyslowia 2"
W ramach nadrabiania zaległości, tym razem przysłowia kwietniowe, które brzmią :
 
1. Zając jest mały, lecz ma dobre biegi.
2. Wczesne kaczki z żurawiami, znakiem wiosny z ciepłami.
 
 Kaczuszki nie posiadam ale myślę, że mój zajączek doskonale wpasuje 
się w pierwsze przysłowie. Poniżej zostawiam bannerek do zabawy😍

Serdecznie Wam dziękuję za tyle cudownych komentarzy pod poprzednimi postami.
Bardzo się cieszę, że moje jesienne dekoracje się Wam spodobały 💖
Pozdrawiam Was  serdecznie i życzę jak najwięcej cudownych , jesiennych promieni. 
 
Kasia

27 komentarzy:

  1. Uroczy haft, a ten zajączek jest prześliczny. Chociaż ma troszeczkę smutną minkę, czyżby żałował, że ta złota jesień już się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny ten haftowany zajączek. Bardzo mi się podoba tez kanwa w kropeczki... ma tylko jedna wadę jest drobna a ja nie potrafię na niej wyszywać.
    A ta rameczka z tym napisem pasuje do zajączka idealnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te królisie od svs są cudne, każdy bez wyjątku. Za to ty ze smakiem komponujesz prace w domowe aranzacje, ta ramka wyglada idwalnie, jakbt to był gotowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana, kolejna piękna ozdoba jesienna :)
    Delikatny i cudnie wykonany hafcik z pomysłem zagospodarowany,
    w tym łączeniu haftów z domowymi ozdobami nie masz sobie równych!
    Baaaardzo mi się podoba, podziwiam szczerze:)
    Buziaki Kasiu,jesienna Maniaczko:*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja milá,
    Tvoj zajac s tekvicou je nádherný a tak sladký, a rám je perfektný, gratulujem!
    Pozdravujem a prajem pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, uroczy ten zajączek i jak słodko sobie śpi w towarzystwie dyni. Pięknie się prezentuje w ramce Home.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy zajączek! W rameczke wkomponował się idealnie, całość wygląda świetnie:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tę projektantkę. Jej zajączki są obłędne. A Ty, Kasiu, wybrałaś znakomicie. Ślicznie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ramka i zajączek się w niej idealnie wpasował:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajączek uroczy i pięknie mu w tej ramce. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie i uzupełniasz interpretacje przysłów. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycająca praca i cudnie się prezentuje w ramce. Podziwiam Twoją kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  12. No i cóż Kasiu mam napisać? Jak zawsze śliczności :)
    Śliczny wzór, pięknie wyhaftowany, fajna ta kanwa w kropeczki, od razu rzuca się w oczy i daje wspaniały efekt. I wspaniale haft wkomponowany w ramkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł na ożywienie jesiennym hafcikiem tego drewnianego napisu. Genialny pomysł, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajączki to wyjątkowe słodziaki, ale autorka mogłaby trochę odpuścić te kolory. W Twoim wykonaniu dekoracja zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  15. Slodzinka z tego kicajka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik świetnie się wpasował w domową dekorację. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy to za mało powiedziane - króliś jest słodki i idealnie wpasowuje się w napis dom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesłodka praca :) Cudo!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. To najsłodszy zajączek jakiego ostatnio widziałam i w tej rameczce wygląda wprost wspaniale.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zajączek i piękna oprawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny haftowany obrazek ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przecudny hafcik wkomponowany znakomicie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...