niedziela, 5 grudnia 2021

Choinka 2021 Listopad :)

Witajcie Kochani :)
 
Mam nadzieję, że wybaczycie mi dziś ten troszkę przydługi wstęp ale chciałabym 
wspomnieć o osobie, dzięki której ta zabawa istnieje💘Kiedy w 2016 roku zaczynałam
 swoją przygodę z tą zabawą jako uczestniczka, byłam bardzo podekscytowana😃
 Prowadziła ją wtedy z ogromnym powodzeniem moja imienniczka Kasia z bloga Cała Ja.
Bardzo spodobał mi się zamysł, prowadzenie i piękne pomysły koleżanek blogowych, kiedy 
Kasieńka zrezygnowała z prowadzenia zabawy pomyślałam, że szkoda ogromna zaprzepaścić 
tak fajną inicjatywę. Skontaktowałam się z Kasią i zapytałam czy nie będzie miała nic przeciwko
 abym w 2018 roku kontynuowała zabawę. Kasia zgodziła się z ogromną radością i w taki właśnie 
sposób prowadzę ją dla Was już od 4 lat. Okazało się, że wiele z Was wyraziło już chęć 
udziału w kolejnej 5 edycji, która dla mnie będzie edycją jubileuszową 💥💝😁
 Zapisy ruszą już pod koniec grudnia.

Kochane moje...życie blogowe powoli zamiera, wiele osób przeniosło się na fb 
i instagram ale jak widzicie to dla nas żadna przeszkoda. Ogromnie się cieszę, że dziewczęta 
tworzące na innych portalach są tu z nami, bawią się i linkują. Chciałabym również aby nasze miejsca
 blogowe przetrwały, ponieważ to jest nasza robótkowa rodzina, miejsce w którym dzielimy się 
swoimi radościami i smutkami. Osobiście postanowiłam, że od nowego roku będę tu bywać dużo 
częściej, chcę aby mój blog dostał nowe życie. Na pewno sama będę od nowego roku uczestniczyć 
w tworzeniu choinkowych haftów. Szykuję dla Was całe mnóstwo nagród od naszych sponsorów scrapbookingowych i hafciarskich, które wkrótce Wam pokażę tu na blogu. 
Ja, jako organizatorka  Choinki ufunduję dla Was dwa bony w wysokości 200 zł i 200 zł 
do wybranych przez Was sklepów robótkowych lub scrapbookingowych💘

Szukam również kolejnych, wspaniałych sponsorów, którzy chcieliby wesprzeć nagrodami 
następną edycję, naszej choinkowej zabawy. Kontakt poprzez maila: xgalaktyka@gazeta.pl
 
A teraz już, kończę mój długi wstęp i serdecznie zapraszam do obejrzenia
przedostatniej, listopadowej galerii z Waszymi choinkowymi pracami😘

 Galeria Choinka 2021 Listopad



22. Promyk
30. Wanda


34. Alicja
37. Agula
 
I to już koniec listopadowej galerii, jestem pewna że po raz kolejny zrobiła na Was 
ogromne wrażenie. Poniżej ostatnia już w tym roku , żabka do nakarmienia. 
Jak widzicie czeka już stęskniona, na Wasze piękne prace💖

Pozdrawiam Was niedzielnie i zimowo ⛄
 
Kasia
 
 Choinka 2021 Grudzień

19 komentarzy:

  1. Jak zawsze piękna galeria, dziś moje serce skradły haftowane łyżwy. Dziękuję Ci Kasiu za super galerię. Oczywiście nie mogłabym sobie odpuścić kolejnej jej edycji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu masz rację życie blogowe trochę zamiera. Ja osobiście nie potrafię się przekonać do Instagrama dlatego cieszy mnie Twoja decyzja o zwiększeniu intensywności blogowania.
    Galeria jest przepiękna. Co do kolejnej edycji to już powoli planuję wzory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna galeria 😀, wielkie brawa Dziewczyny 😀. Ja jestem również chętna na kolejną edycję 😀. I już będę pamiętała o jednej rzeczy Kasiu 😉.Dziękuję 😀. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace powstały. Tak życie blogowe zamiera nad czym bardzo boleję bo na instagramie mnie nie ma . Blog dla mnie to rodzaj pamiętnika i lubię jak ktoś zagląda do mnie z ciepłym słowem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, ale piękna galeria, podziwiam utalentowane i twórcze dziewczyny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, cudna galeria, brawa dla uczestniczek zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu! Przepiękna galeria! Uwielbiam te podsumowania i cieszę się niezmiernie, że w przyszłym roku poprowadzisz kolejną edycję :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydługi wstęp jak najbardziej potrzebny. Byłam pewna, że Choinkowanie zaczęlo się od Ciebie. Galeria cudowna ja napatrzec się nie mogę, brawa i podzikowanie dla dziewczyn. Co do blogow, fakt pustoszeje platforma. Sama jestem aktywniejsza na Ig ale sentyment nie pozwala bloga usunąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna galeria i super zabawa motywująca do prac twórczych. Ja w tym roku odpadłam, ale tęsknię i może zapiszę się na przyszły rok. Cały czas w głowie mam takie piękne haftowane bombki. Myślę.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za Twój wkład w tę super inicjatywę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne rewelacyjne podsumowanie, cieszę się, że zamierzasz kontynuować zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamietam inna prowadząca zabawę i fajnie ze przejęłaś pałeczkę Kasiu :) galeria jak zawsze imponująca:) rewelacyjne hafciki !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle niesamowite prace powstały. Mi ostatnio praca zabiera całe dnie, ale Twojej zabawy Kasiu (jako jedynek) nie potrafiłam sobie odpuścić. I na przyszły rok też się chętnie zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale tu piękności! <3 z przyjemnością obejrzałam i pozazdrościłam bo już dawno nie miała okazji postawić 'x' :(
    Oj, niestety masz rację, blogger trochę spadł w rankingu socjalnych platform. Instagram i facebook do zabijają. Ja również zauwazyłam spory spadek w aktywnosci znajomych bloggerów i porzucanie swoich miejsc w sieci.
    Facebook toleruję, nawet lubię. Ale osobiście nie lubię instagrama chociaż mam tam konto i wstawiam coś raz na ruski rok - dla mnie to nic innego jak przesłodzone, wyidealizowane, przepuszczone przez filtry Targowisko Próżności. Dodajmy do tego te pisane mikroskopową czcionką komentarze, ikonki i te denerwujące instastories... wrrr... niecierpię... Insta odwiedzam tylko dla szydełkowych artystów i inspiracji.

    Instagram nigdy nie da tego co daje blog - słowo, informacje, pisany tekst przez który daje sie poznać autor. Blogger jest bardziej osobisty, to jak prywatna ksiązka pisana przez autora.
    Mam nadzieje, ze Blogger nie umrze śmiercią naturalną i że jeszcze nadejdą dni kiedy przezyje swój blogowy renesans :)
    Tak czy inaczej, ja nadal działam w swoim blogowym kąciku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam oglądać galerie, tyle wspaniałości i pomysłów. A dziewczyny jeszcze tak wszystko potrafią pięknie wykonać, wyszyć, uszyć. Cudo. I już się cieszę, że w następnym roku znowu będę mogła podziwiać Wasze prace.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ania Agnieszka21 grudnia 2021 20:32

    Przepiękne prace. Jak co miesiąc po obejrzeniu galerii czuję się natchniona i zainspirowana. Jestem szczęśliwa że mogłam w tym przedsięwzięciu brać udział. To moja pierwsza w życiu taka zabawa i dziękuję Kasiu że mogłam dołączyć do Waszego wspaniałego grona artystek. Z chęcią wezmę udział w kolejnej edycji.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna informacja o kontynuacji zabawy! Mnie to nie nagrody interesują, ale te inspiracje, które czerpię z choinki co miesiąc!. Bardzo liczyłam na kontynuację zabawy, bo ona mnie motywuje do comiesięcznego tworzenia kartki na Boże Narodzenie. Też coraz mniej udzielam się na różnych blogach, ale jest to spowodowane brakiem czasu. Czekam z niecierpliwością na zapisy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna galeria ☺️ ja po raz pierwszy biorę udział w tej zabawie ale bardzo mi się ona podoba bo działa na mnie motywująco! Dzięki temu moja choinka w tym roku jest piękna i rękodzielnicza ☺️. W przyszłym roku również planuje brać udział bo tyle inspiracji ile tu można zobaczyć to nie ma nigdzie 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna galeria, jak zawsze i piękne wszystkie prace. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...