sobota, 5 lutego 2022

Lisek w butelce :)

 Dzień dobry :)

Pochłonięta różnymi, dziwnymi sprawami zapomniałam już o swoim nałogu,
 którym stały się te cudowne,😍 miniaturowe flaszeczki. Nie wynikło to z lenistwa 
a raczej tego, że ciągle pojawiają się nowe ekscytujące projekty, które wielu osobom 
nie dają spać po nocach. Kuszą, nęcą i choć człek stara się im oprzeć to i tak ulega...
choć wiadomo, że dany schemat jest tysiąc osiemsetny w kolejce do wyszycia 😂
Postanowiłam jednak, że te które już wyszyłam, w końcu wykończę aby mogły 
zawisnąć na mojej ulubionej, butelkowej tablicy.
Autorką tych ślicznych maleństw jest oczywiście Irina Konoplich, która po wielu 
prośbach postanowiła stworzyć kolejną serię. Tym razem jej butelki są nieco większe, 
choć wizualnie nadal atrakcyjne. Ja jednak mam jeszcze sporo do wykończenia i wyszycia 
z pierwszej serii i bardzo się cieszę, że to nie koniec. Dziś pokażę Wam butelkę z liskiem, 
w której oczywiście zakochałam się od pierwszego wejrzenia 😍
Jak zawsze odrobinę pozmieniałam sobie to i owo. 
We wszystkich butelkach dodałam tło, wyszyte półkrzyżykami.
 Jakoś od początku, nie pasowało mi tło niczym nie wypełnione.
 Kilka koralików i cekinków imitujących śnieg oraz kokardka z zawieszką.
Całość jak zawsze podklejona białym filcem i przymocowany magnes. 
Moja tablica butelkowa powoli się zapełnia, mam już gotowych kolejnych sześć 
flaszeczek, które po wykończeniu oczywiście Wam pokażę.

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, przynajmniej u mnie nieustannie jest szaro,
 ciemno i zimno. Ciężko zrobić jakieś konkretne i dobre zdjęcie...powoli zaczynam
 tęsknić za promieniami słonecznymi i zielenią drzew. Koteły też zaszywają się
w kątach i nawet nie mają jak zwykle ochoty spoglądać przez okno.
Oby do wiosny Kochani ! 😁😍
Dziękuję Wam ogromnie za odwiedziny i wszystkie życzliwe słowa,
 które zostawiacie pod moimi postami. To dla mnie ogromna motywacja, 
która sprawia że mam ochotę bywać tu coraz częściej💓
Życzę Wam wszystkim cudownej i słonecznej niedzieli.

Kasia

35 komentarzy:

  1. Te miniaturkowe hafciki sa obłędne. Lisek szczególnie wkrada się w serce. Z piękną twórczą inwencją podeszłaś do tego wzoru. Muszę i ja pomyśleć o podobnych magnesach, na przykład na moją lodówkę :-)
    Brawo, Kasiu!
    Kociaki słooodkieee.... :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta buteleczka 😀. Też się do nich zbieram, a po drodze, też milion projektów. Tablica zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Świetny pomysł 😀😀😀. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny ten lisek! A Twoja kolekcja haftowanych buteleczek robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny haftowany lisek. Nie dziwię się kotom, że zaszywają się w kątach podczas panującej obecnie pogody ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna buteleczka, świetny pomysł z powieszeniem haftów na tablicy.
    Też mam w planach te buteleczki - tylko kiedy?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kolejna buteleczka. Bardzo dobrze że dodałaś tło w haftach. Są wspaniałym dopełnieniem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te buteleczki, super się prezentują na tablicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lisek przesłodki, ani cienia chytruska w nim nie widać...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, gdzie ty mieszkasz? POdrzuć adres a na bank na starośc zostanę złodziejem! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. О,какие знакомые бутылочки от Ирины)))Чудесные!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu cudne sa te buteleczki i przepiękna ta Twoja kolekcja, czy mozesz mi podac link gdzie mozna kupić na te buteleczki wzory ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko :* Tutaj masz sklep na etsy i wszystkie buteleczki,
      które do tej pory wyszły spod ręki Iriny:)
      https://www.etsy.com/pl/shop/MaxStitch?ref=simple-shop-header-name&listing_id=751616913

      Usuń
    2. Kusisz, oj kusisz! A juz mam tyle rzeczy do wyhaftowania

      Usuń
  12. Cudny lisek! Cała tablica z buteleczkami zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie te buteleczki! Zamienilabym sie z kotami 🙃

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz już super komplet, tych buteleczek :) ja do tej pory wyhaftowałam tylko jedną, właśnie z tym liskiem i wydałam go w prezencie :) A jakie masz fajne te kocurki, słodziaki. Rozczuliły mnie w tym ubranku i kocyku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna buteleczka! Lisek cudowny jak i cała Twoja butelkowa kolekcja :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne te buteleczki. Też na nie trafiłam na etsy. Przyjemnego dalszego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lisek przeuroczy :)A kolekcja buteleczek już wygląda imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała kolekcja z liskiem włącznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cała kolekcja prezentuje się obłędnie! Lisek chyba najpiękniejszy.:) Mnóstwo głasków dla kotów!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lisek w butelce super, ale jakąś wentylację ma do oddychania. :)
    Kotełki urocze, szczególnie ten w różowym. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Liska rzeczywiście musiałaś wyszyć - jest prześliczny :)
    Kolekcja buteleczek już świetnie wygląda.
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny lisek, a kolekcja już pokaźna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny hafcik. Buteleczki robią wrażenie. Wciąż ich przybywa. Koteczki przemiłe i przeurocze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu, hafcik bardzo ładny, ale na tablicy w grupie, prezentują się jeszcze piękniej. Super pomysł na ozdabianie.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne te buteleczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezła kolekcja buteleczek się zebrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też podobają mi się buteleczki od Iriny. Twoja z liskiem wyszła przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lisek jest cudny, zakochałam się w tym hafciku :)
    Poszperałam w internecie i oczom nie mogę uwierzyć ile cudowności zawierają te buteleczki.
    Twoja kolekcja jest niesamowita, napatrzeć się nie mogę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...