sobota, 12 lutego 2022

I love Londyn :)

Dobry wieczór :)
 
Dzisiejszy post będzie trochę przydługi i zdecydowanie bardzo czerwony😉
Ogromnie lubię ciekawe i nietypowe wyzwania, kiedy  więc koleżanka poprosiła mnie o
 zrobienie kompletu dla osoby uwielbiającej Londyn to zgodziłam się z radością.
 Sama niestety nie miałam nigdy okazji obejrzeć tego pięknego miejsca ale mam 
 nadzieję, że jeszcze wszystko przede mną. Postanowiłam, że w skład kompletu 
wejdą cztery rzeczy : ramka, zegar, kartka z shakerem oraz breloczek do kluczy.
Schematy do haftów zaczerpnęłam z wydawnicta od Mango Practique "So Britisch! "
Długo się zastanawiałam w jaki sposób wykorzystać te hafty. chciałam, żeby było to 
coś oryginalnego i nie oklepanego. Postanowiłam więc, że jedną z rzeczy będzie wypukły 
pinkeep, którego umieszczę w czerwonej ramce. Niestety zdjęcia robiłam kiedy było dość 
szaro, więc czerwień fotki zupełnie nie oddaje naturalnej barwy.
Kolejna rzecz, to mały czerwony zegar z okienkiem, w które idealnie wpasował 
się kolejny hafcik z londyńskim zegarem. Niestety zagapiłam się i zaczęłam wyszywać 
ma aidzie 14 i jakoś tak wyszło mi na styk. Trochę mi się to wizualnie gryzło ale 
koleżance się spodobało więc zdecydowałam się już tego nie zmieniać 💝
 Kartka miała być prosta, bez ozdób...cóż więc mogłam zrobić innego niż angielską 
budkę telefoniczną. Z beermaty wycięłam zarys budki, okleiłam tym samym papierem co
ramkę i oczywiście zrobiłam z niej shaker, którego jedyną ozdobą są cekiny i mikrokulki.
Na żywo wygląda to o wiele ładniej...no ale cóż poradzić kiedy aura za oknem bardziej 
przypomina pogodę z dreszczowca😂
W ostatniej chwili z resztek plastikowej aidy, machnęłam jeszcze mały brelok 
do kluczy. Jak szaleć to szaleć:) Najważniejsze, że koleżance się spodobało, osóbka 
obdarowana zachwycona a ja szczęśliwa, że misja zakończona z powodzeniem 😁
Mam cichą nadzieję, że kiedyś i mnie uda mi się zwiedzić to piękne miasto 💖
Dziękując pięknie za odwiedziny i komentarze,
życzę Wam udanego wieczoru i słonecznej niedzieli.
 
Kasia

24 komentarze:

  1. Rewelacyjny upominek. Nic dziwnego, że się spodobał. Każdy byłby zachwycony

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Jak szaleć to szaleć :) masz swietne pomysły Kasiu i niezwykle je realizujesz :) gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się niezmiernie podoba. Też jeszcze nie miałam okazji tam być ale mam nadzieję że i mnie sie kiedyś uda. Bardzo fajny komplecik zrobiłaś, zresztą najważniejsze że podoba się osobie która go otrzymała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja milá Kasia,
    Tvoje londýnske výšivky sú nádherné!
    Milujem Londýn, pola som tam kedysi s priateľkou na pár dní... a raz sa tam vyberiem znovu.
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś z tym wyzwaniem. Pomysły podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały zestaw i jakie rewelacyjne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to Kasiu poszalałaś! Wszystko mi się podoba. Prezent wyszedł oryginalny nietuzinkowy. Moim zdaniem rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i oryginalny prezent.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalny zestaw prezentowy😁.Nic dziwnego,że miłośniczka Londynu zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysły ,wykonanie - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, rewelacyjny pomysł i fantastyczne wykonanie 🤩
    Ty to potrafisz sprawić żebym zamówiła z wrażenia! Brawo 👏👏👏
    Cały komplecik cudny a ten hafcik serduszkowy..Ahhh!😊
    Buziaki ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komplet, bardzo mi się podoba jak wpasowałaś haft w zegarek. Miałaś świetny pomysł, myślę, że obdarowana jest zachwycona :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! Choć to za słabe okreslenie 🙃 Namiary na wzorki dalam Siostrze milosniczce Londynu. Też mam nadzieję kiedyś zwiedzić Londyn i inne miasta WB

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszło 👏👏👏👏. Zegarek z haftem skradł mi serce ☺️

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny zestaw, ten zegarek jest mega :)
    A pogoda nie jak z dreszczowca, tylko z Londynu :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny przemyślany upominek! Rewelacyjnie wszystko współgra i nawet Twoje zagapienie zupełnie nie byłoby widocznie gdybyś nie napisała, hafcik idealnie się wkomponował:) Super komplet! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko piękne, zachwycający zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lepiej nie można było tego przygotować :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały zestaw. wielbicielka Londynu zapewne zachwycona. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że to był strzał w dziesiątkę. Pięknie wyszło i nietuzinkowo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...