niedziela, 20 lutego 2022

Bieliźniane błękity :)

Witajcie Kochani :)
 
 Udało mi się w końcu dotrzeć na bloga i zaraz zabieram się za odwiedziny u
blogowych koleżanek oraz wszystkie zaległości. Ciężki miałam ten tydzień w pracy,
jak zwykle zajęcia zumby, opieka nad mamą i jakoś tak kilka dni zwyczajnie przeleciało 
mi przez palce. Łapię się już na tym, że najnormalniej nudzi mi się w domu kiedy mam wolny
weekend, wynajduję sobie tysiąc zajęć byleby być w ciągłym ruchu. Moje dzieci śmieją się, 
że ich matka to już anonimowy pracoholik..choć nie wiem czemu akurat "anonimowy".
Katarzyna jestem 😂😂
Dziś przychodzę do Was z pracą, która poleci na lutowe wyzwanie do Kasi.
W tym miesiącu sponsorem Kolorowego Roku jest kolor niebieski😍 
 
Postanowiłam wyszyć sobie schemat, który już kiedyś w zamierzchłych czasach 
poczyniłam. Puszysta kobietka zajadająca burgera, od razu skradła moje serducho.
Tym razem zmieniłam jej kolor ubrania, tak aby spełniała kryteria kolorystyczne u Kasi.
Całość wyszyłam dodatkowo na ulubionej aidzie w błękitne kropeczki.
Moje młodsze dziecięcie często podróżuje więc postanowiłam jej uszyć woreczek 
na bieliznę. Zazwyczaj używa gładkiego, białego płóciennego nic więc nie stało 
na przeszkodzie aby jej wprowadzić do walizki nieco kolorów😍
Wynalazłam odpowiednią kolorystycznie bawełnę i "ubrałam" w nią swoją  pannę.
Środek również odszyłam tym samym materiałem, tak żeby nie było na wierzchu 
żadnych szwów. Brzeg woreczka odszyłam dodatkowo koronką a wstążkę ozdobiłam 
perełkami w podobnym kolorze.
Córce, worek bardzo się spodobał a to dla mnie oczywiście największa nagroda 💝
 I jeszcze oczywiście baner do Kasiowej zabawy.
Zapraszam Was do odwiedzin i obejrzenia pięknych prac koleżanek💖

Muszę się pochwalić jeszcze zakupami, które poczyniłam w Hobby Studio. 
Wiecie, że bardzo rzadko wyszywam większe hafty(nie mówię tu o dużych,
 pięknych obrazach, które tworzą dziewczęta) a o haftach, które zajmują kilka dni.
 Najzwyczajniej  w świecie brakuje mi wolnego czasu a i wstyd przyznać, niestety
nie grzeszę cierpliwością😂Zakochałam się jednak w pewnym schemacie od firmy
 Riolis i postanowiłam, że muszę go mieć. Cudowne błękitne krzesło i kwiaty wokoło...
przywodzi mi na myśl wiosnę i zupełnie nie wiem dlaczego Grecję.
 Pomyślałam "raz kozie śmierć", przecież to idealny obrazek do mojej kuchni. 
No i wymiękłam...kupiłam😂😍
Mam nadzieję,że po drodze nie poddam się i nie rzucę na stos nie dokończonych ufoków.
W Hobby Studio zakupiłam jeszcze kilka pięknych tkanin, pojawiła się aida
 spash w zielone i żółte kropki. Idealna do projektów wiosennych. Mam nadzieję, że
 Małgosia ogłosi kolejną edycję zabawy wielkanocnej bo mam już kilka pomysłów :)
Wiosna tuż, tuż ...bardzo się cieszę, że coraz więcej promieni słonecznych 
wkrada się przez okno. Czekamy na nią z utęsknieniem 😍😎
I to już wszystko na dziś. Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny, komentarze 
i tyle ciepłych słów, które zostawiacie. Cudownego weekendu dla Was 💝
 
 Kasia

28 komentarzy:

  1. Praca jak zawsze cudo 😍 W dodatku w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna babeczka. Powstał śliczny woreczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja milá,
    Tvoja výšivka je vtipná, ale aj jedinečná a milá a tiež sa mi páči :-)
    A výsledok je úžasný, krásne vrecko, gratulujem!
    A nová výšivka je tiež zaujímavá, teším sa na výsledok.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny woreczek (ja też chce, moge prosic?😁) Nie miałam pojęcia, że sa aidy w kropki (nie umiem znaleźć zszokowanej buzi) Masz (macie) jakiś patent na ten sklep? Bo ja się tam nie umiem odnaleźć 🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana..odezwij się na maila to podeślę Ci schemat :)
      Jeśli chodzi o aidy, to jest całe mnóstwo w kropki, gwiazdki i inne mazajki.
      Zajrzyj do tego działu "tkaniny zweigarth i inne", jest tam mega wybór :)
      Wystarczy,że napiszesz do nich maila z zamówieniem a zapłacisz przy odbiorze:)
      Powodzenia!

      Usuń
    2. Schemat, schemat. Ja tu uszyty worek pragne 😁 bo oprócz haftu to nie mam innych zdolności szwalniczych.
      Oni tam nie maja wzorów w pdfie tylko zestawy?

      Usuń
  5. Bardzo zabawny hafcik! Pomysłowo go wykorzystałaś, lubię takie praktyczne zastosowania haftów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasieńko przecudnej urody woreczek wyszykowałaś,uwielbiam woreczki wszelakie a Twój jest boski!:)
    Jestem pod wielkim wrażeniem odszycia, w środku i na zewnątrz wygląda idealnie. Hafcik mnie rozbawił do łez i tak sobie pomyślałam, że przydał by mi się taki, na lodówkę bym sobie powiesiła tak ku przestrodze:D Ta puszysta dziewczyna robi na mnie wrażenie;)
    Brawo Kochana za całokształt!
    Buziaki zasyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu przecudny wyczarowałaś woreczek. Haft jest śliczny i pięknie z tą tkanina wygląda.
    Śliczny zakupiłaś wzór i trzymam kciuki za szybkie wyszycie. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu cudne hafty a tym woreczkiem to mnie zainspirowałaś. Fajny obrazek powstanie i wierze w Ciebie to nie będzie UFOK.
    No cóż generalnie nie lubię wyszywać konturów ale fakt niektóre hafty zdecydowanie ich wymagają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ło matko, tylko włos obciąć na czarno ufarbować i cała ja... acz bez torebeczki i nie znoszę hamburgerów.
    Super pracka Kasiu. Cudność jak zwykle!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze piękna praca powstała. Świetny wzór, pieknie wyhaftowany i wspaniale zagospodarowany, podziwiam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No po prostu padłam widząc tą damę. Jest przezabawna i wykonana po mistrzowsku. Powodzenia w haftowaniu krzesełka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny woreczek. Świetny haft. Ja na początku myślałam, że to dziewczyna jedzącą pączka z okazji nadchodzącego tłustego czwartku :)) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny hafcik i piękny woreczek:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny woreczek, super kobitka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę umiejętności maszynowych😊
    Cudna całość 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabawny hafcik, cudnie wykonany woreczek. Jak ja lubię takie drobiazgi! Zakupiony hafcik zapowiada się wspaniale. Życzę udanej pracy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super woreczek z humorystycznym hafcikiem. :)
    W szarej codzienności trzeba dodać sobie i innym odrobinę kolorów. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hafcik uroczy a zakupy swietne sama łunie te kropkowane tkaniny, tylko ja poki co odważyłam sie na białe kropki i czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, nie dość, że hafcik pierwsza klasa, to jeszcze zabawny :) Nie dziwię się córce, że przypadł jej do gustu :)

    Życzę Ci czasu i cierpliwości do wyszycia nowego zakupu, buziaki - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ok tak zadowolenie naszych dzieci to największą nagroda. Śliczny woreczek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny, zabawny hafcik na tym woreczku i wykonanie jak zawsze perfekcyjne. Wzór z krzesłem jest bardzo ładny, a jak pasuje Tobie do kuchni to nie sądzę by wylądował gdzie indziej niż na ścianie. Pozdrawiam i powodzenia Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny haft i super wykorzystanie :) A od dziś Aida w zielone i żółte kropki będzie za mną chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zabawny haft taki jak dla mnie ku przestrodze ( jak będziesz tak jadła to będziesz tak wyglądała:-(). Woreczek wygląda świetnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. obłędny worek na bielizne, wzorek już widziałam, wywołuje uśmiech :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny worek na bieliznę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ten woreczek. A zestawu zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...