sobota, 26 lutego 2022

Ptaszory na choinkę:)

 Dzień Dobry :)

Na wstępie chciałabym Wam ogromnie podziękować za Wasze odwiedziny, 
za wszystkie miłe i ciepłe słowa, które pozostawiacie pod moimi wpisami💖
Dziś przychodzę z kolejną flaszeczką, którą oczywiście z racji tego, że jest ptaszkowo,
 zimowo...śnieżna posyłam do choinkowej zabawy. To pierwsza butelka wyszyta
w poziomie i muszę przyznać, że bardzo ładnie się prezentuje😍
Kto mnie zna to wie, że bardzo lubię wszelkie hafty z ptaszorami. Bardzo się
cieszę, że Irina poczyniła kilka takich w swojej butelkowej serii, każda czeka 
na swoją kolej. Butelkę wyszyłam, jak zwykle na plastikowej aidzie, podkleiłam białym
 filcem i przymocowałam magnes. We wszystkich poprzednich dodałam koraliki, cekiny 
oraz małą zawieszkę więc i tu nie mogło ich zabraknąć. Moja butelkowa tablica powoli 
się zapełnia i już teraz wygląda pięknie i kolorowo a gdzie tam do końca😁
 Butelka, butelką ale pokażę Wam jak sprawa ptaszorów wygląda u mnie. 
Praktycznie całą zimę chodzimy na spacery nad pobliskie jeziora i je dokarmiamy😍
 Łabędzie przychodzą już bez zbędnych krygacji i biorą ziarno prosto z dłoni. 
Zawsze z radością obserwuję ich zachowania...to piękne stworzenia.
 Jeszcze się w tym miesiącu nie żegnam bo wpadnę jeszcze w poniedziałek 
z pracą do splocikowej zabawy. Na śmierć zapomniałam, że mamy krótszy
miesiąc i oczywiście braknie mi czasu aby pokazać Wam, jak się prezentował
mój kalendarz z lutowym haftem ale mam nadzieję nadrobić to w marcu 😈😇

 
 Na koniec życzę Wam jeszcze cudownego, słonecznego weekendu💖
 
Kasia
 

24 komentarze:

  1. Zachwycająca jak wszystkie te buteleczki. Prześliczny obrazek, taką zimę lubię.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta buteleczka, mam parę wzorów na nie ale czasu brak żeby wyszyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sa te buteleczki, a Ty Kasiu dajesz im zawsze takie piękne wykończenie, że wyglądają jeszcze piekniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękna buteleczka. Fajna ptasia gromadka do dokarmiania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna buteleczka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka mała rzecz a wygląda tak efektownie. Podoba mi się ta buteleczka. A grono ptaszorow całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka mała buteleczka a tyle szczegółów zawiera się w tej haftowanej scence. Podoba mi się też jak dbasz o szczegóły, pięknie dobrałaś sznureczek i piórko.
    Kasiu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny hafcik - bardzo podobają mi się te butelkowe wzory. Dodatki dodają im tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy haft i pięknie dopracowany. A łabędzie cudne, dobrze że karmisz je ziarnem a nie pieczywem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, buteleczka jest naprawdę cudna. Taka maleńka, a taka pełna piękna.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótszy miesiąc, to prawda. Ja niestety zawsze o tym pamiętam, bo moje dzieciątko urodziło się 29 lutego :-) i właśnie jest na swojej osiemnastkowej imprezce.
    A butelka prezentuje się cudownie z tymi ptaszorkami (też je lubię), a muszę jeszcze dodać, że okolice macie przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Buteleczka - śliczności. :)
    Ptaszki, jak kwiatki - są wdzięcznym motywem do haftowania. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te małe buteleczki z zaskakującym wnętrzem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się te butelkowe wzory. Wyszyte i ozdobione przez Ciebie cudownie się prezentuję. Bardzo podoba mi się użycie przeźroczystych cekinów. (zaraz biegnę sprawdzić, czy mam takie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudo!!!
    A widok ptaszków rewelacja ! My dokarmiamy tylko te maluchy w karmniku, Wasze stadko robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna buteleczka, urokliwe maleństwo :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu uwielbiam Twoje butelki. Mało tego ja też lubię motyw ptaszków zwłaszcza zimowych. A więc Twoja kolejna butelka mnie zauroczyła. Pięknie jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu tak misterne i pięknie ozdobione, wykończone hafciki tylko u Ciebie 😊
    Kolejne butelkowe piękności popełniłaś!
    Serdeczności zasyłam 🥰🌷

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...