niedziela, 6 marca 2022

W świecie Harrego Pottera:)

Dzień Dobry 😍

Po raz kolejny wybrałam się do świata Harrego Pottera a to za sprawą haftu 
i ramki, które wykonałam dla pewnej osóbki, która również uwielbia tą postać. 
Takie rzeczy cieszą mnie naprawdę okrutnie bo jak wiecie wraz z moim starszym
 dziecięciem  jesteśmy ogromnymi fankami małego czarodzieja. Kocham wszelkie
 przedmioty związane z tą postacią a każda możliwość wykonania jakiejś tematycznej, 
magicznej pracy dostarcza mi naprawdę mnóstwa radości 😉💖
Niestety nie pamiętam autorki schematu Harrego, otrzymałam go w gratisie 
przy zakupie innego wzoru. Spodobał mi się bardzo, ponieważ wygląda 
niezwykle słodko. Zakupiłam oczywiście rameczkę aby go w niej usadowić,
 niestety po raz kolejny nigdzie nie było czarnej więc jak poprzednim razem
 okleiłam ją papierami w tematyce magiczno potterowej.
Jak zawsze wykorzystałam do tego moje ukochane papiery od Small Wingels Shop 
oraz dodatki do wycinania z magicznej kolekcji od Zoju Design.
Rameczka po oklejeniu wyglądała naprawdę ciekawie a ciemny papier bardzo
ładnie wyeksponował sam hafcik. Upominek został już wręczony, obdarowanej 
się spodobał a to dla mnie zawsze największa nagroda 💓Też tak macie?
Swoją pracę chciałbym posłać na zabawę do Splocika Rękodzieło i Przysłowia 3
 W tym miesiącu otrzymałyśmy dwa przysłowia, które brzmią następująco :

1. Lepszy jest piękny obraz niż piękne ramy.
2. Nie wsadzaj nosa do cudzego trzosa.
Myślę, że moja ramka idealnie wpasuje się do przysłowia numer jeden. 
Choć tak naprawdę czasem otoczka bywa równie wartościowa niźli zawartość.
 Zostawiam oczywiście baner do zabawy a Was zapraszam na blog Splocika 
do obejrzenia galerii z poprzedniego miesiąca. Naprawdę warto bo dziewczęta 
stworzyły naprawdę piękne rzeczy💖
I to już wszystko na dziś, wraz z panią profesor Minerwą Mcgonagall zostawiamy 
serdeczne podziękowania za odwiedziny i wszystkie miłe słowa, które zostawiacie
 na moim blogu. To zawsze dodaje skrzydeł do dalszego działania.

Życzę Wam spokojnego i słonecznego tygodnia ! 💖

Kasia

26 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik plus urocza ramka dały piękny obrazek. :)
    Nie jestem fanką Harry'ego, ale Twoje prace w tej tematyce bardzo mi się podobają. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny Potterowy majstersztyk Kochana w Twoim wykonaniu, hafcik jest przesłodki😍😊
    Sesja zdjęciowa, oprawa haftu i te wszystkie czarodziejskie detale, super! Jest magia🧙‍♀️😁
    Serdeczności Potterowa Maniaczko zasyłam 😘🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny haft i ramka, genialny pomysł na wykończenie całości.

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż przyznaję się bez bicia, że nie jestem fanką Potera, mało tego nie przeczytałam ani jednej książki z tej tematyki, choć sama postać nie jest mi obca !! Sam hafcik uroczy i fajne też interpretacja przysłowia u Spolcika. Całkiem fajnie ta ramkę przerobiłaś, ważne że osoba obdarowana zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik naprawdę uroczy :)A ramkę przerobiłaś genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Toż to cudo jest. Też jestem potteromaniakiem i jestem zauroczona całością wykonania 😊🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  7. Przezabawny ten Harry Potter! Świetnie go oprawiłaś. Ale powiem ci, że figurka pani profesor powaliła mnie na kolana - skąd?...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowy hafcik. No i cała reszta także :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny,też teraz haftuje na kołderkę Harrego

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik fajny, ale całą robotę wg mnie robi ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Moja córka jest fanką Harrego. Kojarzę papierki, świetnie je wykorzystałaś. Też często korzystam z tej strony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały Harry <3 rameczka piękna oj chciałoby sie mieć takiego czarodzieja w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykła kompozycja i uroczy hafcik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu wyczarowalas prawdziwe cudo !!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie prezentuje się hafcik w tej przerobionej rameczce:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Magiczna ramka z całą swoją piękną zawartością :)
    Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Harry'ego! Mam kolekcję książek w różnych wydaniach i językach oraz mnóstwo gadżetów :)
    Wspaniały haft, a oprawa - cudeńko!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też tak mam:)
    A kartka jest cudna, Harry rzeczywiste wygląda na nim słodko:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny prezent wykonałaś. Hafcik słodki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...