niedziela, 13 marca 2022

Hygge stories 2

Dobry wieczór :)
 
Dziś przychodzę z zaległym, lutowym haftem z pięknej serii Hygge Stories autorstwa 
New Leaf Craft. Niestety brakło mi czasu w zeszłym miesiącu aby go pokazać, dobrze
się jednak stało, ponieważ zmieniłam troszkę koncepcję oprawy. Początkowo wymyśliłam
sobie gablotkę, w której umieściłam haft oraz kalendarz na dany miesiąc, niestety im dłużej 
na niego patrzałam, tym mniej mi się podobał. Postanowiłam całość nieco zmienić 😁
Co wyszło z tego pomysłu pokażę przy odsłonie marcowego haftu z tej serii, na pewno
 będzie to jeszcze w tym miesiącu😍Drugi hafcik z tej serii, był podobnie jak pierwszy 
naprawdę wymagający. Krzyżyki, półkrzyżyki, kontury, zmiksowane kolory...nawet nie
 przypuszczałam, że w tak małym hafcie można aż tyle tego wszystkiego pomieścić. 
Warto było się jednak pomęczyć, ponieważ efekt jest zachwycający💝
W kolejnym hafcie znajdują się również tak zwane petit pointy czyli cztery maleńkie
 krzyżyki wykonane w miejscu jednego normalnego. Ja na szczęście wyszywam na
standardowej aidzie a nie lnie więc zrezygnowałam z tego zabiegu. Haft na tym nie 
stracił, co wkrótce same zobaczycie.
Wypatruję już z tęsknotą wiosny, brakuje mi światła słonecznego i jakiegoś promyka
 nadziei na lepsze, bardziej radosne jutro. Wszyscy chyba odczuwamy smutek przez to,
 co się dzieje wokół nas ale ja mam cichą nadzieję, że niedługo będzie tylko lepiej.
Pozdrawiamy Was z Diegutkiem i życzymy cudownego i spokojnego tygodnia 💓

Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny i wszystkie przemiłe słowa jakie tu zostawiacie 😍

Kasia


17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny haft w cudownej wiosennej scenerii :) Ciekawa jestem kolejnego z serii :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Diegutek skradł cały post. Cudny jest, a jaki z niego wyśmienity model jest:)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!🤩 Piękne maleństwo Kasiu a ile tam się dzieje. Móstwo pozytywnych pastelowych kolorów, różnokolorowe kontury dają cudny hafcik:) Podziwiam za precyzję wykonania i czekam na Twój pomysł z wykorzystaniem tych uroczych obrazków. Znając Twoje pomysły jestem pewna, że będzie co podziwiać 😁🌹
    Serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Diegutek przesłodki przystojniak, pozdrów go od cioci Ani😻😻😻

      Usuń
  4. Ale kolorowo! Diegutek wygląda bosko, faktycznie, model z niego pierwsza klasa, jak to u kotów bywa.:)Z Tygrysem wzajemnie życzymy spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu fakt piękny hafcik ale nie dla mnie niestety. Za dużo w nim konturów o ile łączone kolory bym mogła przeżyć o tyle kontury już nie. Ale podziwiam Cię że chciało Ci się z nim bawić. Efekt... klękajcie Narody. Brawo Ty !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt końcowy, ale ile pracy wymagał!
    Diegutek cudny - podrap go proszę za uszkiem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski! Nie wiem tylko kto/co bardziej- kot czy haft? 🤔 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. przeuroczy hafcik i przeuroczy kotek:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu haft jak zawsze świetny, ale dziś Twój koteczek go przyćmił, jak pieknie wyszedł an tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny model i jaki fotogeniczny. Śliczny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna praca i śliczny kotek,pogłaskałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Szacun, chylę czoła Kasiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, hafcik wyszedł rewelacyjnie, ja bym się na niego nie powarzyła :)
    Koteczek cudnej urody, głaski dla niego.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny hafcik, taki radosny 😀. Mizianki dla koteczka 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorowe szaleństwo :D Bardzo ładnie to wygląda ostatecznie ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ to ładne! I jak pięknie zaprezentowałaś ten haft! Uwielbiam Twoje aranżacje zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...