środa, 23 marca 2022

Wiosna na żółto :)

 Witajcie Kochani :)
 
 Utonęłam w morzu pracy i codziennych problemów tak bardzo, że zapomniałam 
już jak wygląda komputer😀 Na szczęście mam swoje ulubione zabawy blogowe, 
które zawsze mnie mobilizują do tego aby tu się częściej pojawiać. Nie jest to łatwe 
zważywszy na wiosenne szaleństwo, które dzieje się za oknem ale wyszywanie a nawet 
spotkania z maszyną do szycia, dają mi ostatnio naprawdę dużo radości. Tematem
przewodnim dzisiejszego postu jest kolor żółty, który króluje w tym miesiącu 
w zabawie Kolorowy Rok u Kasi z bloga Krzyżykowe Szaleństwo.
Jako, że uwielbiam dekorować sobie dom własnymi wytworami rękodzielniczymi,
 postanowiłam uszyć  dwa serducha z motywami wiosennymi. W końcu słonko
za oknem, to i w domu też musi być słonecznie. Pierwszy wzór, żonkil pochodzi 
z gazety CS natomiast słodki kurczaczek to schemat autorstwa Iriny Konoplich 💛
W czeluściach szuflad znalazłam jakieś tkaniny w odpowiednich kolorach, dodałam 
pomarańczowe tasiemki a żeby przełamać nieco monotonność żółci, na każdym 
serduszku umieściłam kilka szydełkowych kwiatuszków 😍Parę krzyżyków,
 trochę kolorowych kwiatków i szmatek a radość z ozdobienia domu bezcenna.
Zostawiam oczywiście banner do zabawy a Was już tradycyjnie zapraszam do
 galerii prac u Kasi, gdzie możecie zobaczyć słoneczne prace blogowych koleżanek 💛
 Zajrzyjcie tam bo naprawdę warto😁
Bardzo dziękuję wszystkim osobom, które jeszcze wciąż zaglądają na mój blog, zostawiając 
dobre słowa w komentarzu. To dodaje mi skrzydeł i sprawia, że myśli o likwidacji tego miejsca 
pozostają wciąż zamknięte w najdalszym kącie serca. Niedługo stuknie mi 16 blogowych lat,
 dwanaście tutaj i cztery na bloxie. Coraz częściej nachodzą mnie myśli, że to już byłby ten czas. 
Mniej już entuzjazmu, mniej pomysłów czy zapału...potem jednak myślę o osobach, które tu 
poznałam...o zawiązanych przyjaźniach, o zabawach i żal jest zbyt duży.
Dziękuję Wam za to, że jesteście i dzielicie ze mną tą naszą wspólną pasję...
Dziękuję Wam za organizowanie zabaw, za przyjaźń i ogromne wsparcie.
💝💝💝
 
Kasia

37 komentarzy:

  1. Prześliczne te serduszka wprowadzają dużo słońca w te smutne dni 💙💛

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o przemyślenia blogowe - mam to samo.:) Niezwykle słonecznie i pokrzepiająco na twoim blogu, to co dopiero w domu przy takich ślicznych ozdobach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kto długo bloguje, ma chyba podobne myśli ale najważniejsze,że szybko mijają.
      Pozdrawiam Justynko ciepło🙂🌹🌹

      Usuń
  3. Wszystko zależy od tego w jakim celu ktoś swój blog prowadzi. Dla mnie mój blog jest takim pamiętnikiem, do którego zawsze mogę sobie zajrzeć, przypomnieć co zrobiłam, poczytać komentarze... dlatego kompletnie nie myślę o likwidacji bloga, choć bardzo mnie mało ostatnio na nim a i osób zaglądających coraz mniej :)
    Kasiu, jak zawsze piękne prace wykonałaś, takie słoneczne i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest kolezanko, przeczytaj komenentarz od Lidzi, ja również traktuje blog jako pamiętnik, to moj kawał życia.Serducha cud ,miod i malina , pozdrawiam.

      Usuń
    2. Lidziu ja nigdy chyba nie myślałam o blogu w kategorii pamiętnika ale to wspaniała idea😁 zresztą, Ty tworzysz takie ilości prac, że trzeba by mieć nie lada głowę aby je spamiętać🙂🌹

      Usuń
  4. Jaka energia! Serducha wyglądają obłędnie.
    Podobno ma być niedługo jakieś załamanie pogody, wtedy taki rękodzielniczy zastrzyk energii będzie jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, takie słowa z ust krzyżykowego mistrzyni to dla mnie ogromny zaszczyt🥰🌹🙂
      Pozdrawiam serdecznie🙂

      Usuń
  5. Cudne słoneczne serduszka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No masz Ci los następna!! Jak likwidacja bloga?? a zabaw choinka w której masz najwięcej uczestników?? Nigdy w życiu Kasiu!! Bywaj to rzadziej jak nie masz ochoty i czasu ale broń Cię Panie Boże zamykać blog.
    Najlepsze życzenia z okazji urodzinek, już niedługo będziesz pełnoletnia!!
    A serducha żółciutkie boskie, a ten hafcik na nich cudny!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu chyba każdego dopadają wątpliwości, dziewczęta zakładają i prowadzą blogi z różnych powodów. Dla mnie był to powód terapeutyczny w momencie kiedy ważyły się moje losy. Czekałam na wyrok,czy będę żyć.
      A jeśli chodzi o zabawę, to bardzo się cieszę z tyłu uczestników,mam nadzieję że to dlatego ,że ktoś mnie choć trochę lubi🙂 Pozdrawiam Cię 🙂🌹🌹🌹

      Usuń
  7. Też lubię takie ozdoby, śliczne są :) Szczególnie kurczaczek.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana🙂
      Pozdrawiam słonecznie🥰

      Usuń
  8. Nie no, Kochana Ty Matka Chrzestna mojego bloga, moje Guru blogowe chcesz zamknąć swój taki piękny i dopieszczony, pełny cydnych prac! To jakiś szalony pomysł. Dobrze, że siedzi na dnie serducha i niech tam siedzi jak najdłużej i nie wychodzi bo ja się na to nie zgadzam !!!
    Kasieńka ja potrzebuje Cię tutaj i w życiu, muszę czerpać inspiracje 😉🥰
    A serducha prześliczne, radosne i pięknie uszyte:))) Aż się buzia do nich śmieje, no cud miód i orzeszki🤩👏
    Buziole zasyłam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu inspiracji masz wokoło całe tony a poza tym to ja już mogę się poinspirowac Tobą bo tworzysz prawdziwe cuda😁🌹🙂
      Buziaki Kochana🥰🌹

      Usuń
  9. Oj Droga Kasiu nie myśl nawet o zamknięciu bloga. Chętnie tu zaglądam i gdyby w ogóle świat blogowy zniknął z mego życia to powstała by jakaś pustka ,którą trudno by było zapełnić czymś innym.Serduszka śliczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aluś 🥰 Masz rację bo przyznam się szczerze, że ja też się boję tej pustki, to kawał życia i wspomnień.
      Pozdrawiam Cię serdecznie 😘🌹

      Usuń
  10. Dla mnie blogi to takie piękne podróże pokazujące jak zmienia się spojrzenie na haft. Mimo łatwości i szybkości publikowania wszystkiego na Facebooku czy Instagramie wolę zaglądać na blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też zdecydowanie wolę blogi. Tu jest mniej bezosobowo, człowiek ma wrażenie większej bliskości z osobą pisząca🥰🌹🌹
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Cudne słoneczne serduszka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serduszka. :)
    Hafciki i szydełkowe kwiatki świetnie się uzupełniają. :)
    Ja w tym roku kończę 17-nastkę (znamy się już tyle lat!) i też miewam myśli o zakończeniu blogowania, ale podobnie jak Ty, mam opory, by opuszczać blogowe, wspaniałe towarzystwo.
    Pomyśl, jak ja, "póki siły są, póty blogowanie będzie", a chęci dodadzą blogowe Koleżanki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze serduszka, takie energetyczne. A hafcik kurczaczka przeuroczy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace! Czuć wiosnę i energię, a tego potrzeba wszystkim.
    Mam nadzieję, że pomysł o zamykaniu bloga to tylko taka chwilowa myśl i już dawno sobie od Ciebie poszła. Takie piękne rzeczy tworzysz i prezentujesz je we wspaniały sposób, że naprawdę smutno by było ich nie oglądać.
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Cudowne są te serduszka, naprawdę zachwycająca praca! Te kolory, takie ciepłe i radosne :) Cudowne inspiracje, chętnie będę oglądać kolejne! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Super serduszka! Takie radosne i wiosenne.
    O jejku! Proszę nie opuszczaj nas! Choćbyś tylko miala sie raz w miesiącu pojawić. No bo skąd będę czerpać inspiracje i pomoc??
    Mniej pomysłów? Kurcze, dopiero ja trafiłam w tutejszy wir choinki, to zobaczyłam jak mało pomysłów mialam na haft :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja bardzo się cieszę, ze są jeszcze blogi, gdzie mogę zaglądać i obserwować wszelkie robótki. Nie zamykaj proszę swojego bloga :(
    Serduszka urocze dzięki hafcikom i delikatnej żółci. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne dwie ozdoby. Bardzo fajnie wyglądają razem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach Kasiu trudny okres minie a niedługo osiągniesz pełnoletność wiec nie uciekaj, pomysły przyjdą, na bank a serca cudne! Zaraz zerknę na inne żółte prace;) przytulam do serducha !

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zgrabne serduszka. Kwiaty jeszcze dodały im uroku. Będziesz miała piękną ozdobę na święta.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu jakie radosne, słoneczne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie! Bardzo podobają mi się takie własnoręcznie wykonane ozdoby 😆

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne te serduszka. Też mam podobne przemyślenia w kwestii blogowania, ale póki co jestem wytrwała i ciągle zamęczam moich czytelników kolejnymi wypocinami

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...