poniedziałek, 28 marca 2022

Hygge Stories 3

Dobry wieczór :)
 
Słowo się rzekło, więc chciałabym Wam dziś pokazać kolejny haft z pięknej serii  
Hygge Stories od New Leaf Craft .Wymyśliłam sobie, że hafty umieszczę w gablotce na
biżuterię, gdzie znalazł się również kalendarz na dany miesiąc. Jednak im dłużej przyglądałam
się owej gablotce, tym zdecydowanie mniej mi się podobała. Szkoda mi było tych cudnych 
kolorów przytłumić bielą. Suma summarum... postanowiłam zmienić haftom oprawę.
Jak mawiała moja świętej pamięci babcia "tylko krowa nie zmienia poglądów" 
więc pomyślałam "raz kozie śmierć "😁 Hafty obszyłam bawełną, oczywiście 
każdy miesiąc będzie miał inny kolor. Wymyśliłam sobie kształt banerków 
z szelkami, które potem będę mogła sobie zawiesić na ścianie.
Modyfikowałam jeszcze w trakcie szycia bo oczywiście z rozpędu i chwilowej "miłości" 
do maszyny wystębnowałam wszystko co możliwe. Potem jednak uznałam, że co za dużo
to nie zdrowo i połowę obszycia wyprułam. Stąd te śliczne dziurki widoczne na zdjęciu😂
 
Wyszło bardzo kolorowo i urokliwie...efekt końcowy mnie zauroczył.
 
Mam nadzieję, że taka kolorowa wersja kalendarza będzie bardziej przyjemna dla oka,
na pewno zdecydowanie weselsza a przy okazji również ładnie ozdobi półkę lub ścianę.
Bardzo Wam dziękuję za wszystkie słowa podnoszące na duchu,za wszystkie komentarze 
pod poprzednim postem. Nie mam zamiaru odchodzić czy likwidować bloga,
 myślałam bardziej o mnotonii i braku pomysłów. Dopóki jednak będę w stanie machać
 igłą, ciąć papiery czy nawet użerać  się z moją Balladyną...to na pewno tu będę 💝

 
Pozdrawiam Was słonecznie i życzę spokojnego i udanego tygodnia 😍
 
Kasia

20 komentarzy:

  1. To mnie bardzo cieszy, kalendarz prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mnie cieszy,że bedziesz! A kalendarz boski, wzorki mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz pomysł na stworzenie takiego kalendarza. Piękne hafty. I widać, że z maszyną do szycia jesteś bardzo zaprzyjaźniona. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. To mnie uspokoiłaś Kasiu że zostajesz !!!!! Co do kalendarza to świetnie to sobie wymyśliłaś. Super ta oprawa haftów. Bardzo lubię materiały w kropeczki, ale.. te hafty są rewelacyjne i masz u mnie za nie 6 z plusem . Na oko widać że są bardzo wymagające a Ty sobie z nim świetnie poradziłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te hafciki są urzekające, a zagospodarowanie to już prawdziwe mistrzostwo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tym obszyciem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie trzy hafty w tej oprawie wyglądają rewelacyjnie! Mój faworyt to oczywiście ten z kotkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne 😍 zdecydowanie im lepiej w takiej oprawie ,cuda😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną oprawę wymyśliłaś dla ślicznych hafcików. :)
    Super, że nie przestajesz blogować, a ja będę dalej bawić się z Tobą. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne hafciki :) Dzięki Tobie zaczęłam ponownie wyszywać i cieszę się że jesteś na nami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu przepiekne hafty, widac ze kochasz to co robisz, wiec prosze, nie przestawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie Kasiu super jest to, że mało tego że pięknie coś wyhaftujesz, to jeszcze potrafisz to fantastycznie wykończyć. Świetne masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafty śliczne i świetnie je wykorzystałaś. Ten marzec z kotkiem jest super :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po małej przerwie wpadam do Ciebie , a tu takie śliczności. O tak to idealna oprawa dla tych hafcików. Oczywiście jak zawsze mamy podobne gusta. Kiedyś też marzyły mi się takie kolorowe zawieszki: wyhaftowałam serię zajączków, kupiłam materiał i maszynę, poszłam na kurs szycia ale w domu jakoś nie mogłam opanować obsługi maszyny i hafciki leżą w pudełku, a maszyna pod łóżkiem w sypialni. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne te wzorki. Sama o nich myślałam, ale cena mnie trochę odstraszyła...

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja milá,
    si nesmierne šikovná. Výšivky sú krásne a v tvare vlajok výšivky krásne vyniknú. Wau.
    Som očarená.
    Srdečne pozdravujem a prajem pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kalendarz będzie wyjatkowy. Swietny pomysł i wykonanie. Hafty zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  18. No Kochana, zatkało mnie od ilości radosnych kolorów, pięknego mistrzowskiego wykonania i rewelacyjnego pomysłu na te urocze hafcik 🤩🤩🤩
    Cudny kalendarz sobie szykujesz i dobrze Kasiu że zmieniłaś zdanie.
    A Twoja miłość do maszyny niech trwa jak najdłużej, świetnie się rozumiecie 😉😁
    Serdeczności zasyłam 🌷😘🌷

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie to wygląda! I ożywia taki proporczyk pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorowo i radośnie dziś u Ciebie. Banerki jak malowane!
    :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...