czwartek, 31 marca 2022

Zawieszka z wiankiem :)

Witajcie Kochani :)
 
Trzydziesty pierwszy marzec i ostatni dzwonek na pokazanie pracy choinkowej.
 Bardzo się cieszę się, że zdążyłam z haftem bo moje postanowienie aby nie opuścić 
żadnego miesiąca, było już mocno zagrożone. Tym razem postanowiłam wykonać 
filcową zawieszkę z małym, haftowanym wianuszkiem 😀😍
Żeby podkreślić świąteczny klimat obszyłam brzegi biało czerwonym sznurkiem
 i dokleiłam kilka  dodatków w postaci listków, oszronionych kuleczek i koronek. 
Biała, połyskująca serbrzyście poinsencja dopełniła całości.
Najważniejsze, że zdążyłam z zawieszką, która zawiśnie w grudniu na mojej
 choince. Postanowiłam, że w tym roku ustroję ją wyłącznie w robótkowe ozdoby 
a dzięki Wam mam ich mnóstwo.Takiego drzewka, na pewno każdy mi pozazdrości 💝
A ja oczywiście dziękuję, że tak licznie się ze mną bawicie. Jeśli zapomnicie, 
lub nie zdążycie zalinkować swojej pracy...to wystarczy napisać komentarz
 pod postem lub dać znać na maila: xgalaktyka@gazeta.pl
Razem z Diegutkiem dziękujemy za wszystkie komentarze i przesłane "głaski" 😇
Pozdrawiamy serdecznie i życzymy spokojnego i słonecznego weekendu💝
 
Kasia

23 komentarze:

  1. Świetna ta Twoja zawieszka, a hafcik fakt wymagający . Ja bym pominęła to tło ono zawsze zabiera mnóstwo czasu. Fajna będzie Twoja zawieszka w kształcie tej bombki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna zawieszka. Swietny pomysł .

    OdpowiedzUsuń
  3. Krásnia vianočná ozdoba, skvelý nápad, budeš maj nádherný vianočný stromček :-)
    Srdečne pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka efektownie się prezentuje, bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawieszka! Choinka z ręcznie wykonanymi ozdobami na każdym zrobi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu śliczności - i zawieszka i kotek. :)
    Dodatki w tym wypadku świetnie dopełniają śliczny hafcik. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zawieszka. I kot też. A ta Jego czarna broda. Ech dawaj kota osobno, bo zamiast komplementować ozdobe to kota chwale 🙃 Koniecznie w grudniu proszę o zdjęcie choinki z ozdobami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zawieszka Kasiu, cudowny hafcik ślicznie ozdobiony 😍
    Kolorki iście świąteczne i te gałązki, poisencja...No brawo Kochana! 👏😁
    Ja przyjadę i zobaczę tą Twoją choinkę i padnę z wrażenia:)))
    Dla przystojnego Diegutka tulaski od cioci Ani, a dla Ciebie 😘🌷🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zawieszka, masz niezwykły talent do oprawiania haftów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby taki mały haft, a tyle na nim kolorów. Bardzo udana, śliczna zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny hafcik! Mimo że czerwieni wokół niego wiele to właśnie on przyciąga wzrok. Całość śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny super haft, pieknie oprawiony :) Kotek przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna 😍 kocham bożonarodzeniową czerwień😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Super haft i pięknie opracowany, uwielbiam bożonarodzeniowe hafty! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza zawieszka. Pięknie umiesz dodawać te ozdoby do haftu.
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Malutki hafcik i piękna zawieszka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianuszek dobrze mi znany... Pięknie oprawiony!
    A choinka będzie zjawiskowa. Już to wiem :-)
    Pozdrawiam cieplutko, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach zachwycająca praca Kasiu 💚💜💚

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow zachwycająca zawieszka. Idealnie to sobie wykombinowałaś - cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...