sobota, 30 kwietnia 2022

Hygge Stories 4

 Witajcie Kochani :)

Dziś chciałabym Wam pokazać kilka rzeczy ale oczywiście najważniejsza
 z nich to kolejny już, czwarty haft z przepięknej serii Hygge Stories od  
New Leaf Craft. Tym razem jest to urocza budka z ptaszorkami, do których
 jak wiecie mam wyjątkową słabość. Kwietniowy haft, był nieco mniej 
wymagający od pozostałych (przynajmniej dla mnie) więc wyszywało mi
 się go szybko i przyjemnie 😍😊
Haft obszyłam, tak jak  poprzednich miesiącach bawełną w groszki.  
Tym razem postawiałam na delikatne fiolety, które idealnie wpasowały się
do tej słodkiej, ptaszkowej scenerii. W tym miejscu bardzo dziękuję Ani z bloga
 Szczypta magii u Anny , która obdarowała mnie tymi tkaninami  po królewsku.
Aniu baaaardzo Ci dziękuję 😍
Poniżej pokazuję Wam już wszystkie cztery, kolorowe miesiące razem.
 Bardzo podoba mi się końcowy efekt i nie mogę się doczekać momentu, 
kiedy pełne dwanaście miesięcy będę mogła powiesić jako ozdobę półki na biurku.
Jak pamiętacie kupiłam ostatnio zestaw do haftu od Riolis i już miałam się za
niego zabrać, kiedy zobaczyłam w necie przepiękny sampler przedstawiający 
wiosenne kwiaty. Przepadłam i oczywiście musiałam go od razu kupić. Sampler 
jest o tyle ciekawy, że pokazuje poziomy i wysokości w glebie, na której rosną
 te rośliny. Ponadto można również zobaczyć jak wygląda bulwa, z której każda
roślinka wyrasta. Dla mnie ten schemat to bajka i mam nadzieję, że uda 
mi się ten dość spory sampler ukończyć w szybkim czasie 💝
 Poczyniłam ostatnio również kartkę, która miała być podziękowaniem a zarazem 
gratulacjami awansu dla szefa. Obdarowany zajmuje się sferami IT więc oczywiście 
nie mogło zabraknąć na kartce przedmiotu ściśle z tym związanego czyli laptopa.
Do wykonania tej kartki wykorzystałam piękne papiery od Fabriki Decoru.
Mam nadzieję, że kartka spodobała się osobie obdarowanej
 bo to oczywiście jak zawsze dla mnie...największa nagroda.

Dzisiejszym wpisem zamykam kwiecień, cieszę się że nadal udaje mi
się zamieszczać sześć co miesiąc. Chciałabym oczywiście pojawiać się tu 
częściej, no ale wiadomo...praca, dom i tysiące innych rzeczy po drodze. 
Cały czas coś tam jednak dłubię, powoli próbuję nowych technik i co
najważniejsze wracam również do ukochanego scrapbookingu 😀

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny, za ciepłe słowa pod adresem prac. 
Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i jak zawsze motywuje do pojawiania się
tutaj. Przypominam, że jeszcze do jutra czynna jest żabka kwietniowa w Choince. 
Jeśli ktoś zapomni lub nie zdąży, to oczywiście piszcie w komentarzu lub na maila.

Życzę Wam cudownego, słonecznego i udanego weekendu 💝😍

Kasia

16 komentarzy:

  1. Hygge kwietniowy jest uroczy 😍😍😍 ,groszki świetnie pasują do wszystkich tych haftów będzie bardzo kolorowo i wesoło👍
    Czekam na kolejne odsłony samplerka😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak właściwie Kasiu to nie bardzo wiem od czego tu zacząć. Dużo tego dziś u Ciebie, ale wiadomo to ostatni dzień miesiąca. Ten hafcik i te zawieszki oprawione w te kropeczki prezentują się wspaniale. Świetnie będzie Twoja biurko wyglądać z takim kalendarzem, zresztą też lubię ptaszki i takie budki. Ten sampler zapowiada się rewelacyjnie!! A kartka to mnie powaliłaś , Twój szef będzie na pewno super zadowolony, a dla mnie to jest niespodzianka, jakoś mi się zawsze kojarzyłaś z krzyżykami .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolejny hafcik. Już nie mogę się doczekać kiedy pokażesz ozdobioną półkę bo chyba pokażesz:-) ?.Karteczka bardzo udana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ u Ciebie obrodziło pracami i co jedna to wspanialsza. I kolorowo i wiosennie. Twoje miesięczne hafciki nieodmiennie mnie zachwycają. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milá Kasia,
    Tvoje výšivky sú nádherné, krásne, a zaujímavo dokončené :-)
    A výšivka hyacintov je perfektná.
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam niezmiernie te hafciki! Pięknie się prezentują w Twoim wykonaniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Te prace kalendarzowe są niesamowite. I te obszycia ich. Bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje prace jak zawsze sa przepiekne, podziwiam je i nie moge sie napatrzec. Hafty sa super i napewno caly kalendarz bedzie piekny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace jak zwykle świetne! A oprawa haftów miesięcznych po prostu bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace. Nie mogę doczekać się całego kalendarza. Zresztą tych kwiatów także 🙃

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Jaki wysyp cudowności😍
    Kartka z kalendarza zachwyca, piękny hafcik ślicznie oprawiony. Kochana ten kalendarz to będzie Mistrzostwo świata!!!:)
    Kartka męska to trudna sprawa, Ty poradziłaś sobie wyśmienicie, a ten laptop wymiata , szacun Kasiu😁😊
    Pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że materiałowy prezencik znalazł tak piękne zastosowanie 🥰

      Usuń
  12. Świetne prace. Też jestem ciekawa wszystkich 12 miesięcy i efektu końcowego samplera. A karteczka wyszła fantastycznie i myślę, że z pewnością się spodoba. Wykonałaś ją ze smakiem i w ciekawy sposób wykorzystałaś mesko-komputerowe elementy (nie jest mi obcy ten temat, mój syn jest początkującym programistą).

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafty rewelacyjnie się prezentują. A jak bedzie 12... Ach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma co zdolniacha z Ciebie, jak tu nie zawiscic i zazdrościć! Nie dość że piękne hafty to dobrego umiesz szyć!🤨i jeszcze robi kartki w stylu który nie ogarniam (może to brak wyobraźni 🤔). Piękne prace 👏😃☺️

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu ten baner który uszyłas jest piękny o hafciku to już nawet nie wspomnę.
    Nie wiem,jak ty to robisz ale wszystko jest takie dopracowane i pięknie wykonane.
    Jak zawsze kartka też zapiera dech,masz dryg do nich i aż zachęcasz żeby samej spróbować.
    Szkoda,że tak malo komentarzy jest pod twoimi pracami na niektórych blogach jest
    ich duzo więcej choć prace takie sobie.
    To pisałam ja - Jowita :-)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...