niedziela, 12 września 2021

Na pożegnanie lata :)

 Witajcie Kochani :)
 
Słoneczny weekend kusił spacerami i świeżym powietrzem, ja jednak zapragnęłam 
posiedzieć w domowym zaciszu i powoli nadrobić wszystkie tygodniowe zaległości.
Odwiedziłam blogi koleżanek i zauważyłam, że powstało już mnóstwo jesiennych prac.
Za moment, 22 września żegnamy już kalendarzowe lato, postanowiłam więc 
jeszcze rzutem na taśmę...sprawić sobie letni komplet, który będzie mi przypominał 
ostatnie słoneczne miesiące. Wyszło kwieciście, owocowo i miłośnie😍
Komplet składający się z ramki na zdjęcie w stylu shaddow box, kartki DL 
oraz mini albumu na zdjęcia, powstał z pięknej kolekcji papierów P13 Summer.
Do kompletu wyszyłam sobie dwa słodkie koliberki, które otrzymałam w prezencie 
od przyjaciółki. Koliberki miały trafić na kartkę z zestawu, ja jednak postanowiłam 
umieścić je w drewnianej, serduszkowej ramce. Prawda, że wyjątkowo urocze ? 💖
W letnim komplecie wykorzystałam oczywiście ręcznie robione stokrotki i słoneczniki 🌼🌻
Wyszło naprawdę słonecznie i kwieciście, komplet będzie cieszył moje 
oczy podczas długich i deszczowych, jesiennych wieczorów 💖

"To lato było nadzwyczajne,
cudowny czas, beztroskie chwile,
spacery przez pachnące łąki,
tańczące kwiaty i motyle.
Długie wycieczki rowerowe,
pływanie łódką pod żaglami,
codziennie lody owocowe,
bita śmietana z poziomkami".
 
 Jadwiga Koczanowska
Jako że komplet jest bardzo letni i owocowy zgłaszam go do zabawy
 u Splocika "Rękodzieło i przysłowia 2 " .

1. Ostatni kęsek najsmaczniejszy. 
2. Wrzesień wrzosami strojny, lecz od pracy znojny.
 
 Z dwóch propozycji przysłów wybrałam pierwsze i mam nadzieję, moje babeczki 
znajdą miejsce w splocikowej galerii. Poniżej zostawiam jeszcze banerek do
zabawy, zajrzyjcie koniecznie aby obejrzeć prace koleżanek 💛
 
 
 Serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie przemiłe słowa, 
które zostawiacie w komentarzach. Mam nadzieję, że nowy tydzień
 przyniesie Wam całe mnóstwo uśmiechu i spokoju 💓

Kasia

20 komentarzy:

  1. Przecudny komplecik Kasiu i od samych zdjęć aż ciepło bije. A koliberki są przeurocze.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny letni komplecik! Koliberkom lepiej w tej rameczce :-) Aczkolwiek z Twoich rąk kartka z pewnością byłaby zachwycająca :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace jak zwykle urzekają, kobietki są przeurocze ale kwiecisty komplet mnie zachwycił, przepięknie go zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana, zaczarowałaś mi wieczór takim słonecznym, pełnym radości i perfekcyjnie wykonanym komplecikiem 😍👏💛
    Bajeczne kolorki, piękne kompozycje i od razu człowiek się uśmiecha, a koliberki w lovcianej oprawie cud miód i orzeszki😁
    Buziaki Kasiu 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo, słodko, uroczo! Koliberki świetne a rameczka pasuje do nich idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ALe u ciebie dziś radośnie i słonecznie. Świetne prace powstały, ale te dwa koliberki to dziś dla mnie numer jeden.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie! Z takiem komplecikiem na biurku to nawet i siarczyste mrozy nie straszne;) Koliberki wyglądają cudnie w tej serduszkowej rameczce;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik i nie tylko babeczki trafiły do mojej galerii. :)))
    Dziękuję za życzenia, które odwzajemniam i wspominam, jak to było na bloxie - trochę lat minęło... :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie uroczy komplecik. Podziwiam bogatość kompozycji, każdy kawałeczek papieru ma swoje właściwe miejsce. I te boskie kolory. jesteś Mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie urocze sa te papiery i bardzo letnie :) kolibry delikatne i sliczne a Twoje kwiaty ręcznie robione Kasiu, perfekto!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny komplecik. Delikatny hafcik mnie zachwycił. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny ,kolorowy i delikatny

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu kompet jest przepiękny!! Pełen radości, słońca i dobrej energii :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale letni komplet, koliberki są urocze. Ta piękna ramka bardzo do nich pasuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam i gratuluję talentu, Kasiu!
    Twoje prace tchną romantyzmem, lekkością, feerią barw i bogactwem letnich motywów.
    Sprawiają, że patrząc na nie czuję zapach lata i pieszczotę słonecznych promieni na skórze...
    Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to masz talent 😍 cudowny haft i cudne dodatki 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarodziejka klimatu! Zatrzymałaś lato w tym słonecznym komplecie :)
    A te koliberki w serduszkowej ramce to radość dla oczu !
    Miłego tygodnia, Kasieńko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tu się nie zachwycać takimi wspaniałościami? I to na dodatek w taki szary dzień... Piękne prace, a koliberki przecudne.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  19. Super komplet, urocze koliberki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...